2010. február 27., szombat

ALSZUNK! és LÉPEGET fél szoba távot

Örömmel kijelenthetjük, hogy Patrik könnyedén alszik el, és az éjszakákat átalussza!
Így a lelkem is hamarabb gyógyulgat. Nem kell hallgatnom a szívbemarkoló sírásokat!
Most Milánon a sor!;))
MA egyébként együtt altattam a 2 gyerkőt, Milán mellett sem voltam így ott.
Pár perc alatt elaludtak, Milcsi nyert!

Tegnap Nagyi ebéd után ment Milánért az óvodába, mert vasútmodell kiállítást néztek. Mivel vonatokat is lehetett tolna, így mejdnem 4 órára értek haza.

MA Apa Volán focizott Tiszafüreden, Nagyi (náthásan) szépült, így magam voltam a Fiúkka. Míg Patrik délelőtt aludt, Milánnal sütöttünk.
Dagasztotta atésztát, aztán az egyik lapot nyújtotta. Komoly segítségre akadtam Benne;))
Ezt sütöttük(én keveseltem a krémet), nagyon finom és mutatós valóban.

PAtrikkal újabb harcot vívunk: galérialépcső megmászása. egyenlőre nagyon mulatságosnak találja, de ha egyszer lcsúszik a lába, akkorát koppan az álla, feje...belegondolni is rossz!



PATrik este 3szor ment több, mint fél szoba távot. NAGyon ügyesen elindult, megállt, újra elindult. NAGyi és Milán voltak még szemtanúi ezeknek a hatalmas koncentrációval járó rövid billegős sétáknak.

MA többször is nagyon ügyesen együtt játszottak.

NA persze akadnak már nézeteltérések, vagy szeretet kitörések.

ÍGy nap végére ha alszunk éjszaka, hanem, mindig elfáradok. Két gyerkőcre 100%osan rákoncentrálni (minden mozdulatuknál résen legyek, feladatot kapjanak ha szükségét érzik, játszótárs legyek ha kell, komoly agyi tevékenységekkel jár) , számomra kimerítő.
De jól kipanaszkodtam magam! De jól esett!:)
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése