2010. február 24., szerda

Milán népitáncon


AZ ovis társaitól tanul táncolni. Gondoltuk akkor miért ne mehetnénk el mi is.
Délelőtt megérdeklődtem a vezetőt, hogy jöhetünk-e, milyen feltételek vannak?
"Fiú? AKkor jöhet!"
Így mentünk. De nagyon nehezen, mert Milán elindulni sem akart. Végül APa és a Mami kíséretében 5óra 1 percre estünk be.
Kis térben, sok szülő, hát Milánra nem tettek jó benyomást. Pár perc nyüszi után, miután meghallotta a zenét végül APával beültek hátra.Az ajtó résnyire nyitva maradt, pontosan ráláttam: tátott szájjal nézte a táncikáló csoportot. Sajnos (nem nekünk, hanem a lányok anyukáinak, apukáinak) a csoporttársai odaültek Milán mellé. HAzafelé mesélte Milán, hogy "Adélkával egy széken ültünk!" Flórácska is odament, hogy "Nagyon szeretlek, Milán".
SZóval így telt, jól telt. Megyünk legközelebb is!

Közben Patrik itthon ÜVÖLTÖTT Nagyinak. Mikor hazaértünk vörösre sírta magát, már ettek, NAgyi körben sétált vele a házban-kint szakadt az eső-, de semmi. Nem nyugodott meg. Mikor meglátott, a kezembe ugrott, rám borult és csend lett. NAgy csend.
Ezekért a pillanatokért érdemes élni!

Rendhagyó estét csaptunk: fél7kor elvittem Patrikot fürdeni. Kicsit felélénkült, vajas kenyeret evett, este 8ig játszottunk. AZtán megkapta a tejcsit és betettem a kiságyba. Mellette maradtam, de most nem engedtem, hogy fogja a kezem, a hátára tettem. Fél9kor aludt el. Hálózsák nélkül, 2 cumit tettem mellé.(ezt olvastam;))

Hajnal 4.15kor szólt. Pedig bíztam benne, hogy későbbi letétel, későbbi ébredést eredményez.
Nem vettem ki, a cumikat dobálta, így nem azonnal, de 1-3 percenként kapta vissza. Sírt, mellette voltam, végül 1 óra múlva elaludt.(most nem kapott tejet)

Közben Milánt átöltöztettük, átköltöztettük a kanapéra. Kicsit(ajaj) sokat ivott este. Hiába a szuper lepedő, még a földön is tócsában állt a pisi.
Patrik sírása ellenére 5 percen belül visszaaludt! Milán valami Csoda!
7kor Patrik ébresztett Bennünket. APa hiába állítja be a telefonján az ébresztést...átalussza. ÍGy ismét rohanva indult a reggelünk.

Újra Apa fog éjszakázni. Azt még nem döntöttük el, hogy Milán NAgyihoz költözik-e, vagy marad.
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése