2010. február 25., csütörtök

Patrikkal sütöttünk

Patrik szülinapi tortájához kerestem receptet, amikor ráakadtam erre a sütire. És mivel minden hozzávaló volt itthon, így délben neki is álltunk.


A mai telefonokon felbuzdulva közzé tesszük a receptjét is.

Győri kekszes muffin
  • 1-2 csomag kakaós Győri Jóreggelt keksz
  • 25 dkg liszt
  • 2 ek kakaópor
  • 2,5 tk sütőpor
  • fél tk szódabikarbóna
  • 1 tojás
  • 12,5 dkg cukor
  • 1 cs vaníliás cukor
  • 0,8 dl növényi olaj
  • 3 dl író(én joghurtot tettem)

tetejére

  • 1 tábla mogyorós csokoládé(éppen kallódott egy Milka)
  • 1 ek olaj

43 perc alatt lett kész , (ebből az adagból lett 12 nagy és 24 kicsi muffin).
KÖZBEN Patrikot ebédeltettem, én ebédeltem, aztán elmosogattam (egy halom lábas és fazék) és felmostam a konyhát.
SZóval minden van itthon hozzá, villámgyors és villámgyorsan elfogyott.
Patrik is kapott belőle és persze az ovisok is. Még ma elvittük, hiszen holnap péntek, böjti nap.

És akkor itt álljon a kuglóf recept is, amit ma ketten is kértek:)

Márvány kuglóf(40 perces)

3 tojás

1 pohár natúr joghurt

1,5 pohár cukor

2 pohár liszt

1/2 pohár olaj

1 zacskó sütőpor

ha kész, felébe kakaóport, ahhoz kis tejcsit szoktam tenni.

aztán kanalanként teszem a JÓL KIVAJAZOTT formába. 1 kanál fekete mellé, 1 kanál fehér stb. a második rétegben a feketére fehéret teszek. végül óvatosan a habverő nyelével:) márványosítom.

jó sütkérezést!


Posted by Picasa

1 megjegyzés:

  1. Köszi a receptet mégegyszer!
    Jó egy kipróbált receptet megcsinálni,úgyhogy ha találsz valamit,(és jól sikerül) nyugodtan oszd meg velünk is!:-)
    Évi

    VálaszTörlés