2010. február 20., szombat

Budapestre mentünk

Patrik továbbra sem hagy aludni!(de jó Apának!) 2.15kor ébresztett. Most nem volt nagy sírás, de ébren töltöttünk pontosan 2 órát. Magam mellé vettem, odabújt hozzám, és 2 karjával átölelete a nyakam. Majd' elolvadtam.Imádom!
Negyed 5kor elaludt. Gondoltam: de jó, 7ig alszunk! Egy frászt! Negyed6kor sírva ébredt. akkor kapott tejet. 5.40re elaludt.
5.50.brrrrrrrrrrrrrrr. "Mami! Apa mikor jön? Mikor indul a buszunk Budapestre?"
és kezdődött a napunk.
A 9órási busszal mentünk Pestre. Csak Milán és én. Nagyi vigyázott Patrikra.
Milán végig beszélte az utat. Ahogy szokta. Matricáztunk, pogácsázott.
Mari várt Bennünket a Népligetben. Villamosoztunk, metróztunk az IKEAig.
ott ebédeltünk, Milcsi játszott egy kicsit, pótoltam a törött kistányérjainkat, és már indultunk is vissza.

Maritól kapott egy plüss nyulat.
2kor indultunk haza. ugyanazzal a busszal, szinte ugyanazokkal az emberekkel, akik reggel velünk utaztak. Így Milcsit már ismerték;))Azt hittem, amint elindul a busz, majd elalszik. de nem!
Mi mindenre jó egy csomag zárócsipesz? Hát Milántól megtudhattuk a hazafelé vezető úton. Eljátszottunk velük!
Posted by Picasa

4re értünk haza. Patrik nagyon megörült nekünk. Az ablakban álltak, úgy vártak .
fürdésig játszottunk, nagyokat nevettek.
Patrik ült akádban, Milán alábújt a kádnak és kukucs játékot játszottak. Patrik annyira nevetett!
Milán ma naggggyon szépen és ügyesen, nagyfiúsan viselkedett. Máskor is megyünk, ha Nagyi vállalja Patrikot.

Apa reggel üzent, hogy remélik estig nem olvad el a hó:((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése