2010. február 13., szombat

Nyűgös nap

Korán fújt ébresztőt Patrik(nekem5kor), így Milán is korán ébredt ma(fél7). Bemászott Milán ágyába;))

Milán APával játszóházazni, Patriknak szülinapi ajándékot venni ment. Patrik aludt, én addig fánkot sütöttem(sütőbe sült, most először csináltam ilyet, nagyon jó recept. szívesen megosztom, ha valakit érdekel)
Addig Patrik jó gyerek módjára aludt.

Milánnak nagyon ízlett a fánk! VAníliapudinggal a közepén kristálycukorral megszórva.

Délután a megszokott alvása elmaradt, így nyűglődött, kiabált, sikongatott, Patrikot nyúzta.... Patriknak tetszett. NAgyokat nevetett. Így Milán még inkább csinálta. HA Milán kiabált egyet, Patrik vissza kiabált Milánnak. ÍGY beszélgettek. ? Mi kiakadtunk.
Szenvedés volt a délutánunk. Akárhogy, akármit próbáltunk, semmi sem volt jó.
AZtán végre kitalálta, hogy társasozzunk. Elővette a dobozt, jó pár játékkal játszottunk.


Patrikra nem panaszkodhatunk! Olyan jó kisfiú! És annyira huncut! Kis zenész;))



AZóta is próbálom a kisvideot feltölteni a toronyépítésről, a furulyázásról, de valami miatt nem sikerül.

Posted by Picasa

2 megjegyzés:

  1. Már küldheted is a receptet, Heni! :)
    Kár, hogy nincs virtuális kóstoló! :)

    A nemalvásért kár, nálunk épp az ellenkezője van érvényben: ébreszteni kell, hogy ne aludjunk sokáig. Nem tudom, mi lenne, ha ketten lennének+apa. :)))

    Nagyon szépek vagytok!

    Erika

    VálaszTörlés
  2. A receptet ird le itt, es akkor vissza is tudjuk majd keresni :)) En ugyan a vaniliapudingot nem igazan szeretem, de gondolom lekvarral is elkeszitheto. Nekem a fank csak hazi sargabarack lekvarral fank ;))

    A fiuk edesek, mint mindig :)

    VálaszTörlés