2010. február 19., péntek



Patrik már percekig elácsorog(itt pl. angolt nézett, próbáltam délelőtt minél később letenni aludni, mert most az utóbbi 2 éjszaka megint 3kor ébredt:(( SÍRVA).

Tegnap Milán sem aludt az Oviban. Fogalmunk sincs miért.
SZülői értekezlet volt tegnap, APa ment én Fiúztam. Este 7ig tartott. Lehet, hogy arra készült annyira.;))
Milánt ma reggel nagyon megdícsérte az óvó néni, hogy nagyon jó eszű kisgyerek. nagyon könnyen tanul(amit 2 éve ott lévők nem tudnak, a Milán már rég' tudja. ) Gyerekek neveit vezeték névvel, még a tesók neveit is. A mondókákat, énekeket pillanatok alatt megtanulja. Szófogadó kisgyerek. AZ itthoni dolgokról, Patrikról mindent tud, ott mindenre odafigyel, a füle mindig "ott " van.
Nagyon büszkék vagyunk rá! ANnyira jó érzés! Végtelenül hálásak vagyunk a Milánért!

AMit össze nem nevetgéltek este! A nagyinál négykézláb gyorsasági versenyt rendezett a 2 fiú, Milán elbújt, előbújt, ezen Patrik akkkkkorákat nevetett!

Délután a spinninges "főnökeimmel" volt talim. Heti 2 órát kapok!Hétfő és péntek este 7. Ennek csak én örülök, az itthoniak egyike sem.

APa hétvégére síelni ment Szlovákiába. Mindig sikerül a legmelegebb hétvégét kifognia.

A héten sajnos nem jutottam blog közelbe. Sütök, főzök, takarítok, gyereket nevelek:)
ezt a villámgyors kuglófot a héten 3szor sütöttem. Milán imádja. AMikor eszi, azt kérdezi, marad még(pl) estére is? Kedden az Oviba is vittünk egy egészet.

Az óvó néni kérdezte Milánt, hogy együtt sütöttétek Anyával?
"nem, nem. Patrik ha ébren van Tőle nem lehet. AKkor Vele foglalkozni kell. MAmi csak úgy tud sütni, ha Patrik a hátán van"

Ma bűvész bácsi járt Milánéknál. színes ruhákból zászlót csinált, meg galambot varázsolt.
Ebéd után hazahoztam-hogy ne aludjon délután, mert Nagyinak kellett Őket elaltatni. Én edzést tartottam.
6kor megfürdettem Őket, NAgyinak a mese és az altatás jutott. Milán 1 pillanat alatt elaludt. De Patrik! Fél óra közelharc után. NAgyon sírt. AZt mondja Nagyi:"nem elég, hogy a kezem fogja, még az arcára is ráteszi, érezni kell. mintha valamitől félne..."Patrik nehezen aludt el.

Apa telefonált, van hó. ÍGy tud síelni.
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése