2010. február 5., péntek

Elolvadós nap

MA az Oviból -Milán kérésére- Nagyi hozta haza Milánt. Éppen aludt Patrik, így én is lepihentem, hátha gyorsabban gyógyulok, gondoltam edzés előtt feltöltődöm, az  arcomra tettem a megmelegített cseresznyemagos tasakot;)) Hát, el is aludtam. De jó volt!

Mikor hazajöttek, levetkőztettem, odaült mellém, és megsímogatta hajam.
JAj,-mondom- mindjárt elolvadok!
AZt mondja Milán: - HA elolvadsz, nekem nagyon fogsz hiányozni!
ÉS után azt is hozzá tette, ha Madridban leszel, nekem akkor is nagyon fogsz hiányozni.

CSak ezek az oviba  rohanós reggelek lassulnának le egy kicsit. Kemények! De idővel-gondolom-majd megszokjuk.

ÉS este , a lefekvésnél, újabb szeretetbombát kaptunk! Hihetetlen mennyire csodálatos érzés, csak egyetlen egy szó,  a kisfiunk szájából.

Nehezen aludt el, annyira várja  a holnapi farsangi bált. (De Mi is. Bár apa hajnal5kor disznóvágásre megy Öcsödre:(( onnan iparkodik 3ra hazaérni)
Még az ágyban is az Itt a farsang áll  a bál-t énekelte folyamatosan...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése