2011. március 23., szerda

Szerda

6.30kor Milán ébredt először. Szerintem Patrik aludt volna tovább, ha Milcsi nem kezdi el „piszkálni”. Annyira imádják egymást, hogy egymás nélkül 1 percet sem!

Délelőtt mese, játék, reggeli, főzés-jól is jön nekem, hogy ilyen korán kelők, legalább kényelmesen elkészülök az ebéddel:)- aztán elindultunk a Kápolnáspusztai Bivalyrezervátumba.


Szuper program volt a Fiúk számára.

Bivalyok, szürkemarhák, kilátó,

Itt már Patrik elfáradt.
De azért megmásztuk a kilátó meredek lépcsőit.

játszótér, 1,5km-es tanösvény….nem unatkoztak, sőt még az esti telefonban mesélni való is volt!


Mielőtt hazaindultunk játszótereztünk egy kicsit. Milán nagyon ügyes volt a kuglizásban.
A 30perces úton Patrik elaludt, ahogy felhoztam sajnos felébredt.

Ma csirke levest ettünk, paprikás krumplit. Milán is evett!!!

2-5ig fürödtünk. Pancsoltunk, játszottunk a hideg vízben, melegedtünk a jacuzziban egy kicsit, aztán vissza hidegbe….én nem tudom hogy bírják állandóan vízben!? Mintha kötelező lenne.

Milán folyton úszik, alámerül, ugrik, úszik….csoda, hogy felfalná a kamrát is?

Tegnap és ma is szaunázott velem 5-5 perceket. nagyon tetszik neki, maradna tovább , de félek hogy megterhelő lenne neki.

MA almát rágicsált Patrik a szauna idő alatt:D

Még este Patrik elkocogott Apával pacikat simogatni, Milcsi maradt velem-evett, amit találtunk:D-végül Patrikék után mentünk, de már visszafelé jöttek, mert bezárták az istállót.

Sétáltunk egy kicsit, amíg sütött a nap-Patrik inkább csak támolygott a fáradtságtól.

Patrik már nem kapja gyógyszert, de kérné. Még ma este Milánnak adtam. Patrik is kért. Mondtam, hogy nem kaphat, már nem köhög.

erre elkezdett köhögni. Hogy „én is kérek, még köhögök” és még csak 2 éves. de akkora lókötő!

MA végül 7kor elaludtak.


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése