2011. március 25., péntek

Péntek

Szinte biztos, hogy Patrikban óra van.

Ma délelőtt a Sümegi várhoz mentünk. Kakukkos madarunk az úton elaludt, a hátamra tettük, úgy mászta meg a várat.( 1 órát aludt)

EUs pályázatból nyert pénzen felújítási munkálatok mennek, így szinte semmi sem látogatható. Építési terület az egész vár.

Végül leérve-közben Patrik is kialudta magát- láttuk, hogy a Csárda kertben Múzeum, állatsimogató, játszótér van.

A múzeumban kardok, ágyúk, hintók és mezőgazdasági eszközök voltak.

Végül is itt töltöttük el a délelőttöt.

Csodálatos idő volt, májusi meleghez hasonlíthatnám.

Milánnak nagyon tetszett, pedig nagyon nem akart feljönni a várba. Olyan kis morcos volt, mint egy kamasz. Még nem is hallottuk így, hogy „nem mászok én fel oda, nem gondoljátok tán?”csak kerekedett a szemünk…

Hazafelé a Zalaszántói sztúpa mellett jöttünk el, de Milcsi hallani se akart róla, hogy Ő ma kétszer mászik magasra. Lecsukta a szemét, mintha aludna.

Nem kanyarodtunk be a Buddha szentélyhez, de pár km múlva láttam, hogy elmosolyogta magát, a szeme maradt csukva. Mekkora huncutok ezek a gyerekek! Nem aludt el, csak megjátszotta. Én sajnálom, hogy nem mentünk fel, tetszett volna nekik, biztos vagyok benne. De így ezt a programot meghagyjuk jövőre.

Ebéd után játszottunk, 2kor 22fokban indultunk az istállókhoz. Közben megálltunk focizni, játszóterezni.

ezt a képet Boginak küldjük:D



Uzsonna után lementünk fürdeni, és lehetőséget kaptunk 1-1 10perces szaunázásra és rápihenésre is.

Patrik 17.20kor rázendített, hogy tojást kér. 2 cumit kapott, de továbbra is tojást kért.

Már annyira álmos volt. Feljöttem vele, letettem a kanapéra, abban a pillanatban el is aludt. A tojás főttJ

Milánék fél7kor értek haza, Ő bundi kenyeret kért és pizsamát.

Remélem Patrik reggeli órája legkorábban 5.45kor szól majd;)


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése