2011. március 20., vasárnap

Dobogómajor

Tegnap szakadó esőben jöttünk. Patrik fél utat végig aludta, így csak Milcsit kellett szórakoztatni:)

1re értünk ide, még bevásároltunk, megrohamoztuk a játékboltot(Guliver játéknagyker:D, egy paradicsom. Be volt ígérve....), hogy legyen valami újdonság. Mindketten repülőt választottak, Patrik egy kis ducit, Milcsi egy nagyobb nyurgát:D

3kor vettük birtokba az apartmant, uzsi, aztán fürdés. APa még gyógyítja a lábát. A Fiúk rettenetesen élvezik a vizet. Milán úszik, Patrikon úszógumi és karúszó. ALig bírtuk kirángatni Őket a vízből.

Vacsi, aztán nagy pancsolás a kádban, esti mese.
Közben Patrik már azt hajtotta, hogy "haza akarok menni, haza menni!..."ANnyira sajnáltuk Szegénykét!
Fél9kor aludtak el.

Úgy terveztem, hogy amíg alszanak, én lejövök a recepcióra, a reggeli kávém mellett megírom a bejegyzést.....
4.20kor patrikom ébredt és ébresztett Mindannyiunkat. Nem bírtuk visszalaltatni.
Mi 9kor már ebédeltünk:)

Borsó levest és brassóit főztünk, aztán beültünk az autóba, átmentünk Hévízre a9es misére a repülőkkel:)
Patrik 9.30kor Apa karjában aludt el, csak annyi időre vette fel, míg kimentünk áldozni.

Onnan Balatonederics felé vettünk az irányt. Ragyogóan sütött a nap, a viharos erejű szél is a Duna-Tisza közén tombolt.
Az AFrikaMúzeumot szerettük volna megnézni, de csak áprilisban nyit. 3 nap választ el bennünket a dátumtól:( Elszomorodtunk.
Patrik végig aludta az utat, én őrködtem felette tovább, Milán Apával felmentek a szobába.

Délután elmentünka lovakat megnézni, közben sakkoztak aFiúk. Nagyonlassan ahaladtunk, mert "Patrik a triciklijén kente neki"




Este még lementünk fürdeni. SZaunáztunk is Apával. felváltva, de éppen amikor jól esne, az 5.perc után, ki kell jönnünk, mert már annyiszóür szólítottak:) 5perc, éppen ennyi idő alatt fogyott el az 1 csomag rágicsa.
Nem baj!Holnapra 20dkg mazsolával készültem. Talán 12 percet i ssikerül szaunázni;))

Patrik 6.10kor kifli+sonka vacsi közben a konyhaasztalnál ülve dőlt le aszékről. Édesapa kapta el.Elaludt.
Átöltöztettem és tettem a kiságyba(este is mondta, hogy hazamenni, hazamenni).
Milán 7kor aludt el.
Mi pedig most:D


Posted by Picasa

2 megjegyzés:

  1. Nagyon klafa az új gumicsimma!

    Küldhetnétek erre is a szép, napos időt, mert itt pl. ma reggel vízszintesen fújta-hordta-kavarta pár percig a havas esőt a szél. Azt hittem, káprázik a szemem, de nem, hó volt az. És nem is lett melegebb délutánra sem...

    Jó pihenést!

    Erika

    VálaszTörlés
  2. Jajj de jokat nevettem. Varom minden nap a beszamolot!! frissen a legjobb mindig :D Puszi es egyre melegedobb napokat nektek!

    VálaszTörlés