2011. március 22., kedd

Kedd

PAtrik teljesen meggyógyult. Milcsi is sokkal ritkábban köhög(kb.napi2 őt)


ezek az új szerzemények, a repülők


Háromnegyed6kor csörgött a kis vekkerünk.

Azonnal belevetették magukat a játékba.

Én 7kor lementem a recepcióra, kértem egy latte-t, és neki ültem a leveleimet olvasni, blogolniJAhogy ígértemJ

7.30kor friss császárzsemlékkel tértem vissza, ahogy a játékban megéhezve végre reggelizhessenek.

Aztán Apa ment le híreket olvasni.

Olyan szépen ügyesen elrepülőztek a Fiúk, hogy én is leültem addig újságot olvasni-ami ritkaság számba megy Nálunk.

Fél10kor Keszthelyre mentünk. Már akkor 14fok volt és csodálatos napsütés.

Tekeregtünk egy keveset, végül a sétáló utca végén leparkoltunk, és elindultunk a Festecsis kastély bejáratához.

Közben Patriknak kis paucsot vettünk, és 2 kis dínót, valahogy beleugrottak a kosaramba, betértünk(inkább én), ide-oda.


(dínók a fejükön:D)

ÉS nem tértem magamhoz, hogy mennyire más a kínálat itt Keszthelyen, mint Szolnokon. Persze egyszerű a magyarázat: más vevő közönséget kell kielégíteni. Csodálatos, puha, bőr cipők, csizmák, gyönyörű táskák, elegáns ruhák, leheletfinom színes sálak na és persze a kávéházak….

NA de ennyire meg kell /lehet különböztetni az ország 2 részét?

Nem baj, elhatároztam, hogy jövőre, ha jövünk, itt tervezzük a téli leárazások utáni bevásárlást és a tavaszi ruhatár frissítésétJ(HA még lesz miből)( Mindenesetre megvettük Milcsinek a jövő téli overálljátJ)

NA, jól elkanyarodtam. Végül a sétálóutcában ráakadtunk-kicsit kerestük is- a JÁTÉKMÚZEUMra.

Hát, el is ment vele a délelőttünk.

300nm-en millió játék. 2 részre osztva-amit nem tudtunk. Egyik oldal a lányos játékoké. Babák, babák, babák és babaházak….Patrik itt elkezdett remegni, hogy menjünk ki!Félt. NA, gondoltam, jó,hogy bejöttünk. Végül rájöttünk, hogy rossz oldalon kezdtünk! NA, a Fiús játékoktól elrángatni is alig lehetett Őket! Még nekünk felnőtteknek is nagy élmény volt, nosztalgiáztunk. ÉS most újra érzem, hogy öregszemL

Patrik hazafelé ismét elaludt. Kézben hoztam fel.

Bolognait ettünk, ebéd után Milán mesét nézett, míg én halálra nevettem magam egy cikken(egy hapsi 7napig végig szenvedi, amit a nők rendszeresen végigszenvednek-Galmour cikk, kár,hogy nem férfimagazinban jelent meg).

Apa aludt Patrikkal, mi Milcsivel úsztunk, szaunáztunk. Nagyon büszke vagyok rá. Nincs 5 éves, de úgy úszik!Olyan, mint egy kis ebihal!

Patrik 3 és fél órát aludt.


ébredés után mókáztak,

Lementünk a lovakhoz, Patrikot nem lehet elrángatni,

Milán távolságtartóbb let SOKKAL, mint volt az állatok felé.

5kor lementünk lubickolni még egy körre ezúttal 4esben.

Mazsolát vittünk! 15percet szaunáztunk:D

8óra óta alszanak. Tény, hogy az altatással nincs gond!

Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése