2010. július 2., péntek

Milán lázas

Reggel sokat úszott, lassan fejlődik, de nem bánom! A lényeg, hogy élvezi nagyon és szívesen jár minden REGGEL.

Délelőtt Patrik sokat aludt, mert 5kor ébredt:(
Milán a konyhában segített,cukkinit reszelt(és az ujját).
Ezt készítettük ebédre(Ő meg se kóstolta).
NAgy nehezen- kb 2 kanál cukor után- a tegnapról eltett sóskát ette meg-Ő kérte tegnap is.
Délután játszottunk, NAgyiztak, mert én sütit (tegnap is és ma is ugyanezt. elfogy 1 tepsivel annyira finom.pedig nálunk nem jellemző,hogy nem marad másnapra) sütöttem, aztán pizzat, mert Milán azt kért. -Gondoltam sosem evett még, de hátha most!
NAgyon fáradt volt egész délután, álmos, de most nyugodt. Nem volt kiabálós/veszekedős kedvében lefeküdt, de nem aludt. Feküdt az előszoba kanapén, olvasgattunk, angoloztunk.
Fél5kor éreztem, hogy melegebb, mint szokott. 38.5 volt, de semmijét nem fájlalta(hasát, de azt állandóan mondja)
Nagyival baba nézőbe kellett mennünk 5re- sajnos ma nem kellett edzésre mennem, de Milán miatt így sokkal jobb volt, 2 órát nehezen bírtam volna, anélkül, hogy tudnám mi van Vele.
Ő rögtön akkor elaludt a kanapén.
Fel sem ébredt, pedig megpisiltettük, kapott egy kúpot, áttettük akiságyába, és aludt tovább.

Reméljük nyugodt éjszakaája lesz és ezt a nyavaját hamar legyűri kis szervezete.

1 megjegyzés: