2010. július 10., szombat

Milán szivárvány tortája

Nagyi ma indult Montenegroba.
Apa vitte Kecskemétre, fél6kor indultak.
Én is keltem velük, elintéztem a postámat, aztán neki láttam Milán kérésére-ezt nem lehet kihagyni-tortát sütni.
Tegnap bevásárolni voltunk a Sparban, ahol meglátta a színes tortadarát. Kérdezte mi ez?
...."Akkor süssünk tojtát!"
Igazából azért ültem le reggel a gép mellé, hogy keressek valami gyors receptet, amit még Milán is megenne, de végül nem böngésztem.

A zebra tortát imádja, a vaníliakrémet is( a vanília pudingba 10 dkg vajat keverek).
A kettő együtt nem lehet rossz-gondoltam, hát nem is lett.
A 3 fiú délután 4re több, mint a felét befalatozta.
Patrik villát kért, nagy székre mászott és 2 szeletet eltűntetett uzsira.

Megnéztem a neten, nem találtam Milán tortát, így ezt a kreációt első szülöttünknek ajánjuk:)

Jól vannak, Ő nagyot aludt ma(fél7kor ébredt, így Ő nyalogatta ki a vanílikrémes tálat). Milán fél9kor ébredt.


Délután fürödtek egy kicsit.

Ma megijedtem, amikor volt egy kis időm olvasni, hogy" 1 flakon naptej 1 napra 2 embernek" kellene hogy elegendő legyen, nem úgy ahogy a magyarok többsége használja, hogy még a tavalyit keni....
Reggel öltözés előtt kellene magunkat alaposan bekenni.
Ha csak 5percere megyünk ki, vagy fa árnyékában töltjük az időt, akkor is használjunk fényvédőt !

Posted by Picasa

1 megjegyzés:

  1. Gyonyoru guszta a torta! mi is eltuntettuk volna ;)
    en reggeli utan kenem be magunkat, akkor is, ha ki sem megyunk ;) muszaj kenni. arcra 50est, testre 20-30 Daninak, nekem meg 8as, mert mar nagyon barnak vagyunk, de az elejen en is 30assal kentem magam. minel lassabban barnul az ember, annal tovabb tart a barnasag. aki hirtelen leeg, lebarnul, az le is hamlik es meg egeszsegtelen is :-o itt delen ennek kulonosen erezni a hatasat, de mindenhol igaz ez.

    VálaszTörlés