2010. június 27., vasárnap

Vasárnap

SZemerkélő esős reggelre ébredtünk.
VAlahogy nem akar kivergődni az időjárás és nyáriassá fordulni, legalább egy kicsit.

10 óra felé már nem esett, Milán és Apa bicikliztek a Zagyva-gáton. Addig Patrik aludt, én főztem-sütöttem.
Délre értek haza, amikor újra eleredt az eső.

Ebéd után Mamáékhoz mentünk-egy kicsit nagyon erőszakos invitálás után-malac nézőbe. Kedden 12 kismalac született. ez ám az esemény!;)) Nem lehet kihagyni.
Hazafelé Milán elaludt az autóban. Fél6kor ébresztette Patrik:"Miján, Miján, Miján...."és megy és bújik. nem lehet betelni Vele.
Így Milcsi este 10ig ébren volt.

Csokis sütemények csokis süteményét sütöttem : Csokoládékrémes csokirolád.
Gyors, nem pénztárca kímélő, és csak a fantikus csokirajongóknak ajánlom, mert extrán csokis. Igazi "exkluzív" süti.


Inkább olyan lélekmelegítő féle, ahogy apránként falatozza az ember. Ahogy olvad a krém a szánkban, valami mennyei!
Valami könnyű hab, vagy gyümölcs mindenképpen "elfér mellette"
A krémje 4 dl habbá vert tejszín és 30 dkg 70%os fekete csokoládé. Nagyon különleges, szerintem. Érdemes kipróbálni. (gyorsan elkészíthető. Szerintem max. 20perc munka+ a piskóta hűlése)
Biztos vagyok benne, hogy a krémjét még használni fogom, de a piskóta receptjét nem!!
Recept innen.


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése