2010. június 24., csütörtök

Egyszeri gyerek

Már korán reggel hatalmas muffinokat sütöttem a reggeli kakaó(kávé) mellé. Vera barátnőmtől almás-zabpelyheset. Nuts-okat Patrikra való tekintettel nem tettem bele, de finom zabpehellyel, almával és mazsolával tele volt! Csak úgy falták.

Délelőtt egy nagyot sétáltunk a Fiúkkal. Milán kivételesen a fabiciklivel jött, még szerencse, mert így a piactól haza buszozhattunk.
Éppen a Mária utcán sétáltunk, amikor egy kislány egy 1. emeleti erkélyről egy madzagra kötött kis műanyagvödröt eresztett le szépen-lassan. Nyílt a kapu és már lent is volt pár évvel idősebb fiútestvére egy babával. SZépen beleültette: "húzhatod! de lassan! nehogy beüsse a fejét!"

Háát ez Milánnak nagyon tetszett. AZon gondolkodtunk, hogy mi majd a várban fogunk ilyet játszani, vödrünk(a Sparos narancsoktól) éppen van elég!
NAgy lelkesedéssel lmesélte mindezt Nagyinak ebédközben.
Erre Nagyi elmesélte az egyszeri gyerek történetét, hogy....pogácsát kötöttek madzagra. ÉS kilógatták az utcára. és amikor arra jött valaki, hirtelen el/be rántották előle.

Éppen volt itthon pogácsa:) 1 pillanat alatt átfűztem rajta egy cérnát, felmentem a galériára és lelógattam a pogácsát, vártam, hogy Milán mikor jön be a szobába(Patrik aludt).
Akkorát nevetett.
AZtán Ő folytatta, mikor Patrik felébredt. Olyan jól szórakoztak a Fiúk.





AMíg Patrikot ebédeltettem, ugyanezt NAGyi és Milán az utcán a kerítés alatt is eljátszották. Mint a rossz gyerekek.

4re úszni mentünk. Kicsit előbb, de kár volt. Mert a hideg miatt a sekélyebb(gyerek)medencékben nincs víz. Így a tanmedencében volt Milán az oktatással együtt másfél órát. Úgy de úgy begyulladt a szeme! NAGyon ügyes és bátor már. SZinte állandóan a víz alatt van. A kar és láb tempókkat még sokat kell gyakorolni!

Uszi után kimentünk egy baleseti sebész(ismerős)hez, mert Milán még a tengerparti nyaraláskor 20cm magas napoóágyról aterasz kövére esett. hanyatt. ÉS a pukli azóta is a fején van. ÉS fájlalja, ha hozzáérünk. KIcsit aggódtam, de megnyugtattak, hogy egy vérömleny, ami lassan, de fel fog szívódni.

Már alszanak:)
Főzöm a paradicsomos húsgombócot. Mindig azt enne!
Posted by Picasa

3 megjegyzés:

  1. en is azt keszitettem ma es most a finom (masik, ti kedvenc boltotokbol) vettem a husgombocnak valot es olyan puha lett :) mekkora a kulonbseg, pedig ugyanaz a halozat...fura.
    ti hogy keszititek a paradicsom martast amugy?

    orulok, hogy minden rendben Milannal!
    pogacsat en is ugy ettem volna, ahogy irtad ;))

    VálaszTörlés
  2. Épp pogácsa ne lett volna kéznél otthon! :)Hogy örül neki Patrik!

    Mi anno pénztárcára kötöttünk madzagot és azt húzgáltuk be a kerítésen. Volt ám nagy kacagás, ha valaki fel akarta venni!

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Homlokon lévő vérömlenyre nekünk a feketenadálytő-árnika krém vált be.

    Puszi: E.

    VálaszTörlés