2010. június 14., hétfő

TúróRudi házilag

MA Milánnal megtettük ugyanazt a távot, amit tegnap 4esben. de ezúttal Milcsi 2 keréken jött.
NAgyon ügyes!

betértünk a boltba, mert citromot szretett volna nyalogatni.
közben kitalálta, hogy túró gombóc legyen a holnapi ebéd, én meg azt hogy csináljunk uzsira túrórudit(Vera barátnőmtől jött az ötlet, mert amit nagy örömmel vittünk magyarhonból túrórudit, sajnos nem volt nagy keletje egészségükre való tekintettel És hogy milyen igaza van! pedig ezt még egyetemista koromban is megerősítette egy Élelmiszeriparifőiskolás csoporttársam, hogy több benne a szalmonella, mint a...)
SZóval csináljunk itthon!

Fotó most nincs, mert nem volt fotózható:DDD
De elfogyott!
Inkább Patrikot kellett volna lencse végre kapni! szerintem csak a ruhája alatt nem volt majszos!

Szóval tejbegrízt főztem 4 dl tejből, és ebbe kevertem bele fél kg túrót . Mikor kihűlt rudakat formáztam, és leöntöttem csokival.(nem lett olyan kemény, mint a bolti, de nem is volt annyira egészségtelen!)
Gyorsan kész lett és hamar el is fogyott!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése