2010. június 23., szerda

Természettudományi Múzeum

MA reggel Milcsivel kirándulni indultunk. Már néhány napja emlegettem neki. NAGyon várta!
A 9 órási pesti buszra ültünk fel-miután a forgalmi irodán leadtuk az úszós batyut.
A másfél órás utat végig beszélte:). De hát erre felkészültem.
1 megállót metróztunk a Nagyvárad térig. Kis séta után megérkeztünk a hatalmas épületegyüttesbe. ÉS elkezdtük a barangolást.

Milán nagyon élvezte, bár néha egy kis ijedtséget láttam az arcán.
Hősiesen végigjártuk., végig hurcolta a Morzsi kutyáját. Le se tette egész nap.






HAzafelé már azt kérdezte, mikor jövünk legközelebb?
Kb. 2 óra alatt néztük végig(jó-jó, voltak részek, amiket kihagytunk. pl. a csontvázak, vagy a honfoglalók)
HAZafelé rögtön elaludt. De most nem a busz rázta el, hanem tudatosan, lecsukta kis szemét, és úgy ringatta el a busz. hogy itthon ilyet miért nem tud csinálni?!

Háromnegyed4kor ért be abuszunk, sajnos aTiszaligetbe menő 15ös az orrunk előtt ment el, így átgyalogoltunka Hild téren , majd lerohantunk a strandig a buszozás után.
Éppen óra kezdetre értünk oda. Milán úszott(még a siklást gyakorolja, közben kar tempót is megmutatta neki Tibi bácsi). Én napoztam:)

Apa és Patrik kibiciklizett elénk, hogy kicsit játszózunk, de a szúnyogok nem hagytak Bennünket.
HAzafelé cseréltünk. Apa Milánt hozta abringán, én Patrikkal buszoztam.

Itthon sokat mesélt Milán. képek itt.
AZt hiszem az afrikai cibet macska

(tudja is miről nevezetes, Ti?emlékeztek még a Kopi Luwak kávéra)
és az életnagyságú mamutok nyerték el a tetszését.

Nagyon jól sikerült a napunk! Igazán öröm volt Milcsivel tölteni:D

PAtrik is ügyes volt ma. Még piacoztak is Nagyival. Egész délelőtt babakocsiztak.
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése