2010. március 21., vasárnap

Vasárnap

Patrik fél6kor ébresztett, 6kor átvittem NAgyihoz, Milán nyugodtan tudjon pihenni.
Jól aludt, nem volt semmi gond, többször néztük éjszaka is a sebét(elemlámpával).
Ki korán kel, reggelire goffrit is tud csinálni.

A Fiúk nagy örömére!
Fél9re misére rohantunk. Milán egyre ügyesebb! Játszótereztünk 10ig, akkor felsétáltunk ovis váltószandit venni, mert ami eddig volt-kinőtte.
Patrik 40 percet aludt ahátamon a 3 óráihoz képest nagyon kevés volt.
Ebéd után Lillikéék hívtak Bennünket játszani, de csak Milán és Apa ment, én Patrikot öriztem. 1 kor aludt el(fél5ig, éppen ekkor jöttek Milánék haza).
Volt időm bőven a téli kabátokat átnézni, eltenni, a téli cipőket megtisztítani, eldobozolni, PAtriknak kiscipiket és nagyobb méretű ruhákat keresni, kicsit rendet tenni...nem unatkoztam.
A fabiciklivel voltak, de amikor hazaért, még mehetnékje volt. Ezúttal én mentem Vele az udvarra. Fogócskáztunk és versenyt futottunk. Most ezek a legújabb mániák.
AZtán csatlakoztunk Marcikáékhoz kutyát sétáltatni. Milán az üres babakocsiját tolta-inkább rohant vele:)
Fürdés után gyorsan elaludtak.
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Még most is rossz visszanézni azt a fotót! :(
    Örülök, hogy szinte fel sem veszi Milán és hozza a vidám kisfickó formáját!

    Erika

    VálaszTörlés