2010. március 3., szerda

pocak UH Milánnak

ISmét nagyon gyorsan elszaladt február.
Képek itt. Remélem Milán nem tesz majd szemrehányást, hogy Ő kevesebb fotón szerepel.

Tegnap óvoda után Milánt hasi UHra vittem. SOkszor(naponta 2szer) fájlalja a hasát. Szerintünk ha éhes, vagy ha nagyon tele van.
Már anyáron próbálkoztam Vele egyszer, kevés sikerrel. Most a varázsszó az volt, ha jó lesz, megkapja azt a BUSZt, amit az InterSparban kinézett még régebben.
Ügyesen viselkedett, így egy kék busszal tértünk haza. A doktornő semmi kórosat nem talált, azt megjegyezte, hogy remélem nincs mindig ennyire tele a gyomra ennek a gyereknek.
Megjegyzem fél liter innivaló volt benne, mert azt mondták sokat igyon a vizsgálat előtt.

NAgyon jó esténk volt, a Fiúk nem nyűglődtek, Patrikot is 8kor vittük fürdeni. Megitta a tejcsit, betettem Pepito mellé 2 cumival, lekapcsoltam a villanyt. És csend.
Fél7kor ébredt.

Délelőtt nagyot aludt.
Ebédre kenyérlángost csináltam.
(5 perc munkával jár a kenyérsütőgépeseknek és 2 óra alatt van kész. Isteni vacsi lehet belőle!
ez az adag 2 nagy tepsihez való: 4 dkg élesztőt 1 dl langyos tejben pici cukorral felfuttatunk-én gépben csináltam így nem futtattam:), 1 kg liszt, 1 kiskanál só, 1 tojás, 5 dkg olaj, kb 6 dl langyos tejjel dagasztjuk , közepesen lágy tészta legyen, ha szükséges még víz, vagy liszt. Kelesztés, aztán. itt jön a munka: beleborította anagy tepsibe, kézzel szétnyomkodtam, megkentem 1 tojással, rá vagdostam 25dkg sonkát és 1 közepes lilahagymát, és 15-20 perce tettem a sütőbe. tejföllel táaljuk.)

Este Marcika és Zalán jött játszani. NAgyon ügyesen eljátszott a 4 fiú. Gyorsan elszaladt az esténk!



Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése