2010. március 6., szombat

Születésnap 2. felvonás

Reggel 8ig aludtunk. Apát kivéve mindenki náthás. Újra. Sajnos már Patrik is.
Hófehér háztetőkre ébredtünk. Éjszaka havazott.
Lovas"bemutatóra" mentünk volna a 10kor a Kossuth térre, de Milán inkább az udvaron szánkózást választotta 4 kerekű biciklizéssel felváltva.
Ma a mamáékat vártuk.
Így a tegnap esti edzés előtt és után újabb tortát készítettem.
Gesztenyés babapiskóta torta.(csak én tortaformába tettem. Nem kell sütni!!!, villámgyors és nagyon finom, aki a gesztenyét és a vanília pudingot szereti-mint például Milán)




Milán segített a gyertyát elfújni;))



Patriknak( is ) nagyon ízlett. SZép nagy adag ebédje után még 1 egészen nagy szelet tortát megevett.
Ebéd után rövidet aludt , pedig délelőtt sem aludt. (Fél9kor ébredt, de éjszaka 3szor sírt fel, szerintem be volt dugulva az orra).
Miután elmentek a vendégek Újszászra mentünk a dédihez. Vittünk neki a tortából, megköszöntöttük névnapján és nőnapon. Marival is találkozhattunk. PAtrik újabb buszt kapott. Éppen olyan , mint a Milán kék busza. Így mostmár szép nagy buszparkunk van!;))

ESte APa színházba ment a nagyival, én a Fiúkkal 7ig alig húztam ki, annyira álmosak voltak. Elaludtak könnyedén, aztán újabb tortasütésba fogtam. Holnap jön a 3. felvonás.:)

SAjnos a gépünk továbbra is makacsolja magát, szervíz lesz belőle. Így Patrikkal Pestre kell kirándulnom a héten:((( APa mókahelyi gépe van Nálunk.
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

  1. Hu, ilyen torta nekem is kell :)) Ha jottok, hoznatok esetleg ket kocka gesztenyet? itt nem lehet sajnos kapni...elkeszitenenk akkor itt is :) Biztos Daninak is bejonne ;) puszi

    VálaszTörlés
  2. Heni!
    Ha nem lenne semmilyen állásod és munkád, akkor is simán megélnétek a torta-és süteménysütésből. :) Ez is annyira finom lett Patrik fotójából kiindulva, olyan cuki, ahogy majszolja :)

    Gyógyuljatok hamar! A fényképező is!

    Erika

    VálaszTörlés