2010. március 17., szerda

PATRIK BATTYOG










Patrik előtt mostmár nincs akadály. Elegyensúlyoz szinte bármekkora távolságon, a szobánk szélessége, hosszúsága már nem táv számára.
Nagyon élvezi, hogy 2 lábon közlekedhet. HA lehuppan pedig nagyokat kacag. AKár úgy is lépeget, hogy közben valamit "cipel" a kezében: vizes palackot, vödröt, autót...

SAjnos már a múlt héten szerettem volna videot feltölteni az első lépéseiröl, és csípőmozdulatairól, de valahogy nem akar nekem összejönni.

MA újra meglátogattuk Marit. PAtrikkal kettecskén. SZolnokra 40 perc késéssel ért be, és így indult a buszunk. PAtrikot nem nagyon zavarta, már a hátamon el is aludt. Felszálltunk és szundikált rajtam tovább. Oda és vissza.
MArinál evett és mászott és pakolt-volna.

Éppen Milánékkal együtt értünk haza(Őt NAGyi hozta az oviból). 5re táncra mentünk, de megint csak hátul ült. Viszont láttam, hogy toporgott többször is, hogy beálljon. Felállt, ...de aztán csak visszaült.

Közben Gyuriék jöttek NAGyi szülinapot és névnapokat köszönteni.
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

  1. Annyira nagy már Patrik is! Olyan szép, csillogó a tekintete és olyan huncutul néz! :)

    És akármilyen géppel is készültek a fotók, csodaszépek lettek! :)

    VálaszTörlés
  2. Ildi nénit ki is felejtettem, névnap is, születésnap is... éltesse őt is sokáig erőben, egészségben! :)

    Még valaki a családból? Most nagyon benne vagyunk a köszöntésben! :)

    Puszi!

    Erika

    VálaszTörlés