2010. március 14., vasárnap

első hajvágás

Újra vannak képeink, ugyanis:
A Canon gépünk szeptember óta rossz! Leesett a galériáról, és behorpadt. ÍGy nem lehetett vele fotózni, mert a vakujával valami bibi lett. A héten felhívtam a szervízt, hogy megcsinálnák-e, gondoltam, ha már aNikonért megyünk, elvisszük a CAnont is a másik szervízbe;)) Miközben a szervízessel társalogtam,nyomkodtam a gép vázat. Tegnap este elővettem, hogy megpróbálom lefotózni vaku nélkül a fecskénket... és képzeljétek! A gépünk meggyógyult! ÍGY megint a zsebünkben maradhat egy kis pénz!


Ez a fecske repült be hozzánk este. (pöttyösdobozéknál láttuk)
Mostmár összesen 5en vannak- annyira belejöttünk, egy kis fecskével jöttek;))


Milán már 6órakor nagyon álmos volt, Patrik 5ig aludt, így most Ő volt elemében. Milánt hamar vittük fürdeni, PAtrikot csak a szokásos 8 órási időpontban. és akkor megrövidítettem a haját(mg APa Milánt altatta)


PATrik most 6 előtt ébredt, és éppen akkor aludt vissza, amikor Milán ébredt. ÍGY APa szaladt át Milánnal NAgyihoz, mI aludtunk 8ig.

CSodálatos napsütéses reggelre ébredtünk! Gyönyörű volt!
Már nagyon vártuk! Kellems idő lett volna, de az erős szél inkább aházban tartott Bennünket.
Elmentünk a 9 órási misére a nagytemplomba, mire hazaértünk, már NAgyapáék jöttek is. Névnaposokat köszöntöttek.

NAGyon régen néztünk tv-t, de tegnap este valahogy ott ragadtunk. Istenek a fejükre estek 2(1989-es)őt néztük, és nevettünk rajta nagyokat. Közben állandóan Milánt emlegettük, hogy mennyire tetszene neki.

MA délután megnézhette Ő is! Igazunk volt! Az afrikai állatok, a busmanok, a gyerekek...nagyon tetszettek neki.

Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése