2011. április 14., csütörtök

Zombi

Este 9re középiskolás barátnéim invitáltak egy csajos beszélgetős estére.
NAgy dilemmában voltam, hogy csatlakozzam-e, ugyanis Zolit morgó hassal, vödör mellett fekve hagytam itthon-bántott is a lelkiismeretem, 1 órácskát maradtam, pedig szívsen maradtam volna még.

11kor Zoli kezdte...Éjfél körül megkönnyebült, ledőltünk, kis Patrik kezdett mocorogni. Fél1:"Anya, hasam fáj"...leköltöztem. 1óra:"anya, beteg vagyok"
na akkor már szaladtam a vödörért, vízért, kivettem, azt mondta "lefeküdök".Ledőltünk a kanapéra, 2 perc nem telt állt, hányt. Nem voltam elég gyors. Kihányta magát, már szaladt is a Nagyihoz-mentünk fürdeni, átöltözni-, mintha reggel lenne:"Szíja, Nagyííí!!!"
Fél2.visszafeküdtünk, Zoli fent, én lent.
2 óra, Zoli szalad. én 1 perccel utána, csak hallgatózni akartam, hány-e még.( Mostmár tudom a jó Isten keltett fel a kanapéról.)
Furcsa zajt hallottam, nem értettem mi az.
Hát elájult,-aki ismerős nálunk tudja, a régi WC előterébe a kukára, vegyszerekre esett rá.
Remegtem, mint egy falevél, de észen voltam-csúnya egy látvány, meg kell hagyni, ha ájult. Próbáltam a lábait felemelni, tartani. (Közben Anyukám is jött segíteni, de nem igen tudott.)
ott van egy kis csap, azt rányitottam, akkor tért magához. Hosszú tíz percek teltek el, mire észhez tért, és át tudtok segíteni az ágyig.
Nagyinál ágyaztunk meg, a gyerekeknél bekapcsoltam a figyelőt, semmit nem aludtam, mert folyton azt hallgattam mi van odaát.

4kor Patrik szólt, hogy" kakáltam".
Tisztába tettem, de nem ment a hasa, fél5kor aludt vissza, én 5felé a kanapén aludtam el, fél6kor csengettek. Az újsághordó. Kétszer is, biztos ami biztos,hogy rossz újságot dobott be, kéri vissza.
sztem olyan csúnyán néztem rá, szólni nem szóltam....

SZóval fél óra alvással zombiként járok kelek.
APa maradt. Pihenget. patrik elevenebb mint máskor, mintha semmi se történt volna.
Márcsak Milánért és Nagyiért imádkozunk. mert borzasztó egy vírus ez! Milán nem fájlalta hasát, sőt, még reggelizett is, így elmertem vinni oviba.

Éppen 2 hónapja estünk át egy hasonló nyavaján.kicsit gyakran bukkan fel Nálunk.

1 megjegyzés:

  1. Drágáim, már úgy látszik, nem találkozunk nyárig. :( Heni, nekem nem lett volna hasonló helyzetben lélekjelenlétem...Vírus, vagy mi a szösz járt nálatok látogatóban, ahelyett, hogy mi mennénk? :))

    Gyógyuljatok!!! mennek a plusszok! ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Erika

    VálaszTörlés