2011. április 18., hétfő

Milán is

Rövid leszek, mert Apa azóta se bocsájtja meg nekem, hogy szétkürtöltem a kálváriáját;)
Tegnap reggel Milcsi mondogatta, hogy fája hasa. aranygaluskát reggelizett, aztán eljött velem misére, játszóztak Apával, míg én főztem, ebédelni már nem ebédelt, lefeküdt nagyinál a kanapéra. Fekve töltötte a délutánt.
3után Patrik ébredt, elmentek Apával a Zagyva-partra, Milcsi azt gondoltuk elaludt....elkezdett forgolódni, már láttam ennek nem lesz jó vége. hoztam a törölközőt, lavórt....
abban apillanatban hányt.
3-9ig...1 korty víz is azonnal kijött belőle.
nem mertem orvoshoz vinni, 100%, hogy bent fogták volna(állítólag Rota köröz). Mellette aludtam, óránként ébresztettem és itattam.
Ma már eleven volt, jó kedvű, de annyira sápadt, és még még soványabb...

Patrik náthás, megfázítottuk szombaton.
az orrszívóporszívótól elköszönhetünk: kis 2 évesünk FÚJJA az ORRÁT!!!!Micsoda boldogság ez!

MA olyan ügyesen szépen együtt eljátszottak. Trailereztek, mackót-barit tettek hálózsákba. altattak, orvoshoz vittek, ...repesett a szívem-lelkem, ahogy rájuk néztem és csendben elhallgattam Őket!
Micsoda pillanatok, és egyre kevesebb jut belőle, lassan letelik az itthonlétem:(

1 megjegyzés:

  1. Henim, orulok, hogy Milcsi is jobban van mar, es Patrik is fujja az orrat. Majd Daninak is megtanithatna ;) Kuzdunk vele, mutatom es minden, de csak nem megy meg neki :( Es mindig csak a jelenre koncentralj es az adott pillanatot elvezd es eld at :) hidd el az egesz elet konnyebb ut ;) Bs

    VálaszTörlés