2011. április 11., hétfő

Kirándultunk

ébreszettük aFiúkat, mert 8.22kor indult a vonatunk a Nyugatiba.

Nézelődtek, beszélgettünk, mesét olvastunk. patrik indult néha felfedező körútra, de csaka szomszéd ülésig jutott.

Kombínóztunk a Széna térig, ott panoráma lifteztek, és mammutokat simogattak, onna vissza kombínóztunk az Oktogonig. Kisföldalattira pattantunk, aDeák térig, onnan metróval mentünk az Örs-re.
Ez lett volna cél, élő nyuszikat simogatni-ugyanis vasárnap ott voltak minda10en-, de sajnos ma pihenni küldték Őket. ehelyett gyerekméretű mozgó nyuszibábok integettek a Fiúknak.

itt sutyiban csocsóasztal vettem Milán szülinapjára-ne kérdezzétek hogy oldottam meg, hogy nem látta, mozgólépcsóztek, éhesek voltak, míg én kávézni akartam. KFCben kaptak gyerekmenüt-mindmegették-, és hozzá 2 kis plüss állatkát.

onnan IKEA -Játszóba Patrik nem mehetett be, mertnincs még3, így Milcsi sem akart, felmentünk az étteremhez játszani.
1előtt indultunk a hannoveri villamoshoz, bent állt1, felpattantunk....gyanúsan nem azokat a megállókat hallottam Kőbánya alső után, amiket megszoktam. basszus, rossz vilire szálltunk.Közben Patrik elaludt a térdemre hajtotta afejét. Blahán volt a végállomás, Mi az Ecserin szerettünk volna leszállni....
17percünk volt 2 nagy csomaggal, alvó gyerekkel a hátamon, és egy édes 5évessel a kezemet szorítva eljutni a Népligetig.
Sikerült!
Büszke vagyok a Fiúkra!Ugyan Patrik egyszer rendezett villámfutást az IKEA pénztárától a raktár felé, de elkaptuk;) Nagyon szép napunk volt!

Apa megjegyezte, hogy bátor vagyok:D. ez ám az elismerés!





1 megjegyzés: