2011. április 10., vasárnap

Budapest, Budapest de csodás....

Talán általános iskolás koromban jártam be utoljára így Pestet Kersztanyámmal, mint most hétvégén tettük!
És milyen máshogy látok mindent!
Már nincs is olyan nagy különbség Magyarország és külföld között, mint eddig hittem!(de hát innen kis szülővárosomból eddig teljesen máshogy láttam a VILÁGOT:)
Pesten is tudnak ám élni az emeberek!....
Keveset vásároltunk, sokat sétáltunk. A Kisföldalatti mesés, az Andrássy út luxusa és forgataga elvarázsolt, az éjszakai Duna-part álomszép, és a török kaja finom:).

Az Andrássy-n a volt Divatházban(most Alexander könyváruház 2 szintes, vidéki lány lévén én még csak a filmekben láttam ilyet)kávéztunk.Itt.
Hatalmas bőrfotelokban, lélegzetelállítóan csodálatos teremben mennyi kávét ittunk és pihentetetük fáradt tagjainkat-közben éppen valami beszélgetős délutánba csöppentünk.

Este megvacsoráztunk egy török étteremben. Gyorskajálda féle, hatalmas és este 8kor is dugig volt!(Ilyen itthon?!?)


végül csak keveset sétáltunk a Margit-hídon(óriási szél volt), 2es vilivel száguldottunk végig a Dunaparton.

Mindeközben a Fiúk nem is hiányoltak, Patrik egy szóval sem emlegetett!Kosármeccsen voltak tegnap este minda3n. Ma pedig Mamánál töltötték a napot.
(az én buszom defektes lett hazafelé, így másfél órával később értem haza)
Apa így utólag bevallotta, félt egy kicsit a hétvégétől, de olyan jól eltelt!
Mehetek máskor is;)
nekem nagyon hiányoztak!
(a fotók nem az enyémek, nem vittem el a masinát)

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Akkor nem irom le inkabb, hogy milyen erzesek fogtak el bennunket Karesszal miutan keresztul-kasul bejartuk autoval es gyalogosan a fovarost 5 ev utan ujra! De alairom, az Andrassy es kozvetlen kornyeke nagyon szep es jartunk mi is az Alexandria kavezojaban es mindennel szebb! Az Andrassyn setalni mindig is imadtam :) A Bazilika korul is nagyon szep lett, es a Citadellarol is meg mindig gyonyoru a kilatas a varosra! Az utak, a jardak, a jardaszelek, a tomegkozlekedes, a parkok, a szmog, az oltozkodes, az epuletek es hazak allapota, a zold es a varos altalanos apoltsagara utalo jelek hianya es nem is sorolom tovabb meg mi minden hagyott mely nyomot bennunk ujra... nagyon zuhant a szivunk a latvanyon...osszehasonlithatatlan az allapot a Nyugat-Europaival meg mindig szerintunk! Szolnok sokkal elhetobbnek tunt nekunk! Keszitettem sok-sok kepet (csak a szeprol :)) majd megosztom! puszi

    VálaszTörlés
  3. Ami meg kimaradt, hogy jo volt a Liszt Ferenc teri forgatagban is ujra elveszni kicsit, bar magyar hangot nem-igen hall az ember es kisgyerek, mint Dani sehol nem volt! Ja, a dohanyzasrol nem is beszelve, amirol azt hittem beszuntettek mar felig-meddig es hogy a dohanyosokat 'keritik el' es nem pedig a 'nem-dohanyzokat'!

    VálaszTörlés