2011. április 6., szerda

Patrik nevel

Tegnap este 6kor mesét néztek, ültek Apa ölében a szőnyegen, bementem, és Patrik rám néz:"Anya, hova mész?"
pedig nem készültem éppen akkor sehová. Elgondolkoztatott. Tényleg ilyen sokszor elmegyek és nem vagyok Velük?!?Kicsit lehangolt.
AZtán felöltöztem és elmentem 7re a színházba az Én és a kisöcsémet néztem. És haza sétáltam búsan....

MA ebéd közben iszik, és azt mondja: "Igyál, igyál, mert nem érünk oda!"
?????Tényleg mindig sürgetem?!Hogy siess, gyere, indulj már, mert nem érünk oda, nem érjük el a buszt....!és közben nem is megyünk időre soha!mindig ráérnénk....

megszólalt a lelkiismeretem....
És mi jön még?
és ha tudná, hogy holnap este Vera barátnőmmel készülünk egy csajos estét csapni, pénteken este edzés, szombaton délben vonatra ülök Pest felé-Keresztanyámhoz készülök: pletyizni, window-shoppingolni, egy esti sétára a Margit-hídon, és csak vasárnap délben jövök haza.
Ezt már régóta tervezzük.

DE MOST látom és megfogadtam, hogy ezentúl az esti programjaim CSAK az edzésekre korlátozódnak, és nem megyek SEHOVA!!!!

1 megjegyzés:

  1. Igen nagyon jo visszajelzes a szulo szamara, amit es ahogy mondanak a gyerekek, hiszen tolunk tanulnak, tehat nem mindegy, hogy mit lat/hall a gyerkoc maga korul. Ahogy meg jon a nyar ugy tudtok majd estenkent egyutt kimozdulni! Nalunk mindig igy mukodott, hiszen mashogy nem is tudott volna, hogy egyutt megyunk mindenhova, este is. Igaz itt a hosszu nyari nappalok miatt konnyebb, hiszen 11-ig vilagos van olyankor. De azert biztos otthon is 9-10ig kint lesznek az emberek es elvezik a joidot a Kossuth-teren :) Majd csatlakozunk, v megmutatjuk nekik, hogy vigad egy spanyolmagyar :D

    VálaszTörlés