2011. február 5., szombat

Éjszakai láz

Patrik 23kor ébredt, ébresztett.
Remegett a kezemben egész testében, belém fúrta a fejét. Nem sírt, csak ezt hajtotta, hogy"anyaaa, anyaa"
Én nagyon megijedtem, sírtam, hogy mi van a gyerekkelNem fázott, nem ijedhetett meg, mert nem sírt.Mi még nem láttunk epilepsziát, vagy ahhoz hasonlót, el se tudtuk képzelni, hogy mi lehet Vele.
Lázát mértük:37.3, azaz semmi. és remegett tovább.
Még az ügyeletet is hívtuk....
Letettük a földre, hogy játszana-e, beszélgetne-e....remegett tovább.
Végül magunk közé vettük, hajnal1kor tűz forró volt, 39.8.
Hajnalfél3kor kiizzadt, átöltöztetük, "ágyikómba" kéredzkedett. És azonnal elaludt.

MA eleven volt, ugrált, rohant...élvezik a Fiúk Kitti és Bogi társaságát!

Patrikot délután fél3kor sikerült elaltatni, Milcsit nem kellett;)), fél6kor a kanapén aludt el.

Most dícsérgettem a Bronho-vaxomot, erre itt van ez a nátha és a láz....de én akkor is hiszem, hogy nagyon jól reagál rá a szervezetük.

1 megjegyzés:

  1. Meg igy olvasva is megijedtem en is. Remelem azota jobban van es nem ebred tobbet igy remegve. Kicsi kincs. Puszi a fiuknak!

    VálaszTörlés