2011. február 25., péntek

csöbörből vödörbe

vagy már nem is tudom....
Patrik hajnal1kor cumit keresett. Lementem, segítettem neki.Közben Milánt megnéztem, be van takarva. És ébren volt, vagy éberen aludt. Csodálkoztam.
2kor szólt, hogy hányt...
hajnal 5ig 2szer húztunk ágyat, közben a hasa is ment(olyan hangosan morog a pocakja, láza nincs), Apával átköltözött Nagyihoz,hogy közelebb legyen a fürdőszoba.
Közben Patrik is felébredt, Őt altattam vissza....Milcsi sem tudott aludni, nyugtalan. Újra hányt. Dedalonetta kúpot kapott 5kor.
semmit sem aludtunk.
Havazik. Apa a hólapátolással folytatja.

1 megjegyzés:

  1. Hát nem könnyű most Nektek! Kitartás! Mi is antibiotikumot kaptunk a fülorrgégésztől Dominiknak. És,ha belázasodik vagy vérzik az orra,akkor azonnal kórház. :-(
    Gyógyuljatok meg minél gyorsabban!!!
    Éva

    VálaszTörlés