2011. február 12., szombat

Csiribiri

Korán keltünk. Pontosan 5.30kor.
Patrik szólított. AZtán dalra zendült. Természetesen Halász Juditot énekelt.

APa és Milán 8ra úszni mentek.

10re a könyvtárba , mert diafilm vetítésre invitálták a gyerekeket.
Délre értek haza, (Patrik 10től már aludt, fél1kor ébredt.) én addig fánkokat sütöttem(ilyen jól még nem sikerült. Kistányérnyi méretűek lettek, Milán 2 db-ot benyomott:D)

2 re Halász Judit koncertre mentünk.
Milcsi soha ennyit még nem öltözött, mint most. Már Apukája azt találta mondani neki, "nem vagy Te menyasszony!"
hosszúujjasra rövidet, de színben nekem nem tetszett, akkor ezt, akkor ezt...végül egy rövidujjasban jött el, de neki lett igaza, annyira meleg volt a színházteremben.

Marcikáékkal mentünk. 5.sorban ültünk, szuper jó helyen.
Patrik az ölemben csendes szemlélő volt-Ő itthon imádja a Csiribiri koncertfilmet, énekli Judit nénivel a dalokat, Patrik egyértelműen Halász Judit rajongó, ennek ellenére Ő most nem énekelt-, Milán-aki itthon úgy tűnik nem kedveli Judit néni dalait-hangosan énekelte szinte az összes dalt. NAGyon aktív volt!





Még én is nagyon élveztem és megkönnyeztem a gyerekkoromat és/vagy az anyaságomat. nem is tudom....
APa eljött elénk-pontosabban a városban volt, ha valamelyik gyerek nem bírná....


Este 7re színházba mentünk. Milcsi nem volt hajlandó elaludni, meg akart várni bennünket. 10re lett vége az előadásnak, háromnegyed10kor aludt el Nagyinál a kanapén(addig percenként kérdezte, hogy mennyi az idő? és Mikor jönnek már?brrrrrrrrrrr)
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése