2011. február 21., hétfő

AMi kimaradt

Obs. Bronchitist írt a háziorvos, ezzel küldött mellkasrtg-re. csütörtökön du.3kor.
De Ő kórházi beutalót adott a kezembe-lehet hogy az asszisztens írt más kódot, nem tudom, majd ma okosabb leszek.(elnézést kért a dokink, sokra megyek vele, de nem magyarázta meg miért bánt el az egész Családdal ennyire csúnyán!)
Mellkas rtg-t végül pénteken délelőtt csináltak. AMinek eredményét orvos, se nővér se közölte, már estig agyonizgultam magam, csak megkérdeztem a nővért, nem tudtam volna nyugodni éjjel sem. "Ő nem adhat információt csak orvos" "ORVOS?akkor miért nem adott?"De utána bejött, hogy negatív lett, minden rendben.

Akkor volt 39.7 a láza, amikor az ambulancián mérték, vénásan kapott lázcsillapítót, többször láza nem volt.

HA vizitkor a nővérek azt mondanák a vizitelős orvosnak, ami valós...talán jobb lenne mindenkinek. A betegnek mindenképp(pl. az én gyerekem nem volt náthás, terhelésre köhögött, míg bent voltunk nem fulladt...ehhez képest szöges ellentéteket hallottam)

Úgy engedtek el, hogy "hazamehet"
ha nem kérdezek, semmit sem tudok meg, hogy ez mi volt, asztmás-e, kell-e otthon inhaláló készülék, mi ajavasolt terápia, megelőzhető-e stb.....
tudom, hogy ezer beteg, ezer gond és ezer dolguk van, de nekem Ő a legdrágább és legfontosabb!Tudnom kell Róla mindent!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése