2010. december 19., vasárnap

Mézes projekt III.-favorit

Mézes puszedlit sütöttünk.

Mert a figurásakat már nem ette Milánt, csak a Sparos mézest:)
SZóval a recept innen.
AZt hiszem egyértelmű favorite lett. AZonnal.
RÖGTÖN puha, isteni finom. Milcsi a felét ebéd utáni mese nézés közben befalta.

Összeszámoltuk eddig 8 adag mézest sütöttünk, és nincs látszata.
A tervem bégül nem sikerült, mert 4 mézes receptet szerettem volna kipróbálni, de 3nál megállok.
HA figurásra kell szavazni egyértelműen az 1. receptet ajánlom, ha puszedliről van szó, ez a recept a nyerő!

De azt hiszem elárulhatom hogy a puha mézes titkai:
1. éjszakára hűtőben álljon az összegyúrt tészta
2. 180fok(én légkeverésesen sütöttem)
3. AMikor még sütnéd, akkor vedd ki a sütőből! Ne hogy kiszáradjon!
+1. HA mégis kemény lenne(mert volt ilyen, sokáig sütötem), tedd pléh dobozba pár cikk alma kíséretében MELEG helyre(én a gáz konvektorra tettem:)), 1 éjszaka alatt megpuhul.

Mindenkinek finom puha mézes kalácsokat kívánunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése