2010. december 4., szombat

Ember tervez...

Délelőtt olyan ügyesen játszott a 3 lurkó! Öröm volt Őket ELnézni.
NA, az ebéd közben már nem nagyon volt kedvem mosolyogni. Mindegyiknek volt valami nyűge.
1 re a SZÍN-MŰ-HELYbe mentünk Mikulás előadásra a 2 nagyobbal.
Várták, készültünk, bementünk, helyet foglaltunk. Még el se kezdődött, de MIlán arca már furcsa volt." Menjünk!" Nem tetszettek neki a fények. Elkezdődött az előadás, valami zöld hajú manó jött(nagggyon csúf volt), Milán az ölembe bújt. Elkezdett sírni a királylány, Molli is rákezdett: "Anya kell, anya kell!"
kényetelen voltam kijönni velük. Milán a pocakját fájlalta, én meg 1 megállót gyalogoltattam Velük.

2re hazaértünk, lefeküdt mindkettő(Patrik már aludt), mesét kértek.
Milán fél4kor sugárban hányt. hasament.
a falnál fehérebb volt, néhányszor kiszaladt belőlem a vér, mert azt hittem elájul.
este 7ig 6szor hányt+hasament.
Erő elhagyta, borzasztóan legyengült, szeme fekete, arca hófehér, borzasztóan nézett ki.
elvittük az ügyeletre.
KApott 1 injekciót és 1 óra haladékot, ha nem hány este 8 után, akkor nem kell a kórházban maradni. ANnyira nem volt ereje, hogy még az injekció beadásakor se nyikkant meg.
ÍGy látni azt aki MINDENÜNK!
AZóta Nem hányt.
kortyonként kap 5 percenként teát/vizet, míg el nem alszik. 9kor aludt el.
(holnaptól Dedalon kúp 3x1, 3. naptól Smecta).
Mi ez már megint?
Holnap a Fővárosi cirkuszba mentünk volna, Maritól kaptunk jegyeket. Mindannyian.
ANnyira várják!

NAGyon szerettem volna Milcsit az oviból kivenni, lehessen itthon Velünk, csak úgy önzőségemből.
De nem akartam, hogy az ovis karácsonyi/adventi készületből kimaradjon. Így még jobban vártam a kerácsonyi szünetet, hogy többet lehessek Vele!
Nem ilyen áron akartam, hogy maradjon!

1 megjegyzés:

  1. Szegényké(i)m, hogy ti is már mennyi minden ijedtségben részesültetek! :((
    Remélem, hogy "csak" egy röpke gyomorrontás, vagy 1 napos vírus, ami az emésztésére ment!
    /Volt már ilyesmink,tudom, mit érezhettetek...

    Gyógyenerdzsi ++++++++++++++++

    Erika

    VálaszTörlés