2010. december 23., csütörtök

Barátság

Rendhagyó bejegyzés lesz, de így karácsony tájékán muszáj megírnom.
SOha ennyi barátom, kedves ismerősöm nem volt, mint amióta edzéseket tartok!

ÉS most, hogy bezárt a terem, most érezzük igazán, hogy mennyire összetartunk. Hétfőn, folyamatosan csörgött a telefonom, olyanok is elértek, akik eddig nem....

Barátokat szereztem. Így 31 évesen. Új barátokat!

Köszönöm ezt a Családomnak! Hogy adnak Nekem időt!
(Karácsony előtt egy volt évfolyamtársammal ülhettem be egy este a kávézóba, egy nagyon kedves barátnőmmel forraltboroztunk a Kossuth téren, régen nem látott ismerősömmel cseveghettem egy kicsit, újdonsült spinninges barátaimmal tekerhettem egy másik teremben együtt /vendégként/...és sorolhatnám.


mA Zsuzsi járt Nálunk, PAtrik félénkségét hamar félretette, és már ült is Zsuzsi ölébe...Milán folyamatosan produkálta magát.


Holnap együtt megyünk az éjféli misére.


Posted by Picasa

1 megjegyzés:

  1. Nagyon orulok Neked! Ezekbol lehet meriteni es kapni ujabb energiakat, megerositest, hogy erdemes csinalni, amit csinal az ember! Igy tudunk tovabb adni is kis csaladunknak :) Tovabbi szep unnepeket! puszi nektek!

    VálaszTörlés