2014. június 26., csütörtök

napjaink

Patrikkal elkezdtünk újra úszni járnia  múlt héten.
A héten ez a szuper nyárias idő véget vetett a mókának. Picit náthás is, és  avízben sem szeretném megfagyasztani.

Szombaton a Madách színházban voltunk Patrikkal a Mary Poppinson. fantasztikus volt. A díszletek igényesek, az előadás csodálatos. Oroszlán Szonja ott repült el előttünk az esernyőjével....Patrik tátott szájjal nézte(de néha én is) olyan látványeffektusokkal színesítették!

Petra nénihez járunk a Széchenyire angolra. Milcsi 2szer 1 héten, Patrik 1szer. Nagyon lelkesek.

Milcsikém javulgat, mintha már nem szekálná annyiszor Patrikot. Valami közös programon gondolkozom, csak Vele, kettesben....

 
Este apával LESIK a meccset(se hall, se lát egyiksem), volt már, hogy délután aludt azért, hogy az esti 10eset is megnézhesse. (különben fél10kor a kanapén elalszik)

 

Kedden a kis barátját várta, de elfelejtették elhozni....pénteken jön.Ma Marcikát várjuk.

tegnap átszaladtam a boltban 3an maradtak itthon egyedül. Csendesen jöttem, csak hallgattam micsoda csendben eljátszanak.

Ma Marcika jött játszani.

Máté egyre többet beszél. Pattik, Miá, a nagyira is mond már valamit. a tessék olyan csodálatosan megy.
tej, tej, müszi(az a műzli)...
édes, már nem annyira apás.
 

Délután nagyokat alszik, addig a fiúkkal olvasgatunk, kártyázunk.

A szobának nincs sok hiányossága. Az ajtók festése fehérre. Viszont az még nagy meló lesz, csak 3 gyerek mellett nehéz meg csinálni. de rajta vagyok;)
 iskolásat játszottak:)
bizonyítvány osztás


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése