2014. június 6., péntek

Malaga

Nem is tudom hol kezdjem. Vonattal mentünk a reptérre, átcelluxozott samsonite bőrönddel, ugyanis indulás előtt eltört a zárja:)
CSak a szép  dolgok maradnak meg, a kevésbé kellemesek gyorsan törlődnek emlékezetünkből.
Volt egy pár, de már halványodnak.
-Máté 7 napból 5öt lázasan töltött, éjszakánként az ugatós köhögés is  társult . rectodelt kúpot nem vittem
-A GPS-t leamortizáltam éppen a Madridba vezető út elején.....rémálom volt az a jó pár óra, míg nem küldött a Jó Isten utunkba egy autósboltot.

Szerda éjszaka Veráéknál aludtunk. Csütörtökön a bérelt autóba ültünk, és Madridtól délre 650km-re lévő tengerpart felé vettük az irányt.
Hosszú volt az út, apa végig nyomta a kilométereket.
A fiúk élvezték a 4-5 sávos autópályán a száguldást.
6 óra körül értünk az apartmanba. Csodálatos környezetben volt, medencék, focipálya, játszótér pálmafák alatt. Mesés!

Este még megszerették volna nézni a tengert. Így fél9kor még elindultunk.

fél9után értünk a partra. A fiúk szaladgáltak, a felnőttek boroztak, és közben dőltünk a nevetéstől.

A fiúkat nem kellett altatni, 3an aludtak egyszobában, pillanat alatt elaludtak.
Pénteken Ébredés után  foci szerelés és már mentek is  a pályára. A foci őrület elhatalmasodott:)
 Marbellára mentünk délelőtt,
 Élvezték a (hideg) tengert, a forró(nagyon forró) homokot.

Chiringuitoztunk egyet.Milán halat kért, Patrik rákot. Patrik csak úgy puszilta befelé az óriási halommal.

Délután Roberto Carlos 8 éves kisfiával sétáltunk Marbella kikötőjében,(Veráék ismerőse az anyukája)
fociztak vele a tengerparton fiúk.