2014. július 1., kedd

Pénteken apa Volánfocizni ment Zalaegerszegre.
Délelőtt Dani jött játszani a fiúkhoz
 
 és Milán kis barátja, Attila.

 
ment a foci ezerrel...

Este 7kor a 2 nagy fiút a 24emeletes tetejére vittem a csillagvizsgálóba. Érdekes volt fentről csodálni  a várost.Fél9kor gyönyörködtünk a naplementében, rá félórára pedig megkukkolhattuk a Jupetért és a Szaturnuszt. Nagyon tetszett a fiúknak. Most pénteken is szeretnének menni. Ezúttal a Holdat látnánk.
Hétvégén Bogi volt Nálunk. Elvittem autóval Őket a dédihez(beült a 2 kicsi is, de Milcsi nem fért be), mondtam Milcsinek egyedül maradsz itthon. "jó!"-és még kis örömöt is láttam a szája szegletében.
éppen odaértünk, csörög Nagyi telefonja, Milán, hogy nagyon félek, gyertek haza.....
Száguldottunk keresztül a városon, annyira sajnáltam szegénykét!úgy ölelgettem, ahogy csak tudtam.án a

vasárnap Délután a lányok voltak itt.
 


Vasárnap este Milcsivel misére mentünk, már odaértünk, mikor Patrik futott utánunk. Egyedül jött a kistemplomig.

3 edzésem volt hétfő este, még oda se értem, csörög a telefonom, "Patrik összetörte az állólámba búráját!"

Ma reggel Nagyi Pestre vitte Milánt 2 napot tölt Marival. tele vannak programokkal.
Estére nagyon elfáradt. Mindenkivel beszélni akart telefonon.


a Kicsik édesek, csendesek, püfölés és veszekedés nélkül telik a napjuk.Szófogadatlanok ugyan, de öröm nézni, amilyen szépen eljátszanak. -ma főztem, uborkát tettem el és még olvasni is tudtam délelőtt.
Fél3tól 22 mázsa fát vágott fel apa, és hordtam be (közben tartottam 1 edzést)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése