2010. november 5., péntek

Cumi nélkül betegen

továbbra sem javul Patrik. Ugyan már láza nincs, de fáj, fáj....csíííp, csíííp....nem eszik, kb. 2 dl-t sikerült ma belediktálnunk.
Köztünk kezdte az éjszakát, fél óránként ébredt SÍRVA(nem csak sírt, nagggyon, sírt), 2 körül hogy "le, le"levittem, betettem az ágyba, én a kanapén(ami baromira kényelmetlen) próbáltam a lehettetlen. Továbbra is ébresztett....

Cumi nélkül éli napjait. El sem fogadja!Még a kezébe se kell.
Éppen ezért ma csak 10-11ig aludt, még a piacon aludt el a hátamon.
2 körül a babakocsiban próbáltam altatni, kanapén, sehol sehogy nem ment.(a hordozót kimostam, a legjobbkor, de ma volt 18fok:)

A beteg gyerekemmel mentem ma bevásárolni, hát..., soha többet!!! NAgy kereszteket vethettek, amikor elhagytuk az áruházat.

Milán NAgyival Pestre vonatozott. Kombínóztak, játszóztak a Westend C. tetején:)
Milán sem evett ma, csak 4 Mami féle (Starbuks méretű) csokis kekszet. Lehet, hogy benne is bújkál ez a valami? Vagy csak szolidaritást vállal a testvérével?

2 megjegyzés:

  1. Es ez ugyanaz a betegseg, ami a multkor is volt? Nem lehet az sem, hogy a cumitol van, ugye? csak mert azok is mindenfele bakteriumot hordoznak magukban es attol kapjak el a babak is a legtobbszor pl. a szajfertozeseket. Csak gondolokozom, hogy kaphatta szegenykem el ez...annyira borzaszto latni, amikor fajdalomban vannak :(( gyogyulast nektek! es sok pusz!!!

    VálaszTörlés
  2. nem, nem cumi, azt gyakran kifőzzük még.
    valami vírusos torokgyulladás.
    ma már ügyeleten is voltunk reggel, mert tele lett akis teste kiütésekkel is.
    puszi

    VálaszTörlés