2010. október 19., kedd

Végül Patrik közöttünk aludt. Fent a galérián. Fél12tájékán feladtam. (már 3 cumival alszik, ha így haladunk tele lesz az ágy)

7kor ébredtünk.

Milcsit az oviba vittük Patrikkal, mert fényképeszkedés volt.
Addig Patrikkal Tiszapartoztunk, a színház lépcsőjén kb 200szor ment fel és szaladt le. Végül fáztam(sztem lázas állapotomban állandóan izzadok, nyelni alig tudok és úgy köhögök, minden porcikám fáj, de jól vagyok;)), beültünk a színházzal szembeni kávézóba. PAtrik benyomott egy adag tejszínhabot, én ittam egy lattet.

HAzasétáltunk a Fiúkkal fél11körül, közben még a Kossuth téren szaladoztak, a patika játszósarkában játszottak.
PAtrik elaludt hazafelé.

Milcsivel megebdéletünk, azán elvonult vonatozni, addig sütöttem, vasaltam. Játékot eszkábáltunk. Pöckölős:)

Kis angyal volt ma!

PAtrikkal este újra meglátogattuk kedvenc doktornéninket(először felhívtam, hogy vigyem-e, vagy elég a kamilla tea), mert PAtriknak csúnyán váladékozik mindkét szeme tegnap óta.
Végül szemcseppet kapott.
De ennyi beteg gyereket!

Korai fürdi után kis mesenézés nagyinál. Összebújva.
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése