2010. október 21., csütörtök

haladunk

Felváltva köhögünk, cseppegtetünk, orrot (szívunk) fújunk....
valahogy nem nagyon akaródzik kilábalni ebből a náthából, akármennyire is szeretnénk. Hiába a gyógyszerek, cseppek...abrakadabrák.
Patrik éjszaka is 2 órán keresztül anyaaaa, anyaaaaaaaa, anyaaaa. NAgyon határozottan akarja , amit akar, az egyszer szent.
Gyorsan elreppent a napunk, kis séta is belefért levélszedéssel, bár hideg szél fújt.
Kb 2percig voltam vízszintesben is, takaró alatt.
és ültem is!amikor edzésen voltam, a bicajon;))
lassan , de biztosan gyógyulok. ma már kaptam antibiotikumot(Nagyival egyetemben).

1 megjegyzés:

  1. amikor Patrik 'anyaaa' utan kiabal, akkor eleg ha atoleled, vagy kozetek teszed v mit szeretne elerni pontosan? siman elalszik,ha leteszed magad melle?
    Tovabbi gyogyulast! holnap megyunk mi is kivizsgalasra. ma tudtam meg, hogy itt Madridban van Europa legjobb gyermek korhaza. oda megyunk holnap. kivancsi leszek. puszi

    VálaszTörlés