2010. október 22., péntek

lemerültem

Fél1kor értünk haza. Úgy éreztem, lemerültek az elemeim. legszívesebben úgy nagykabátostól ültem volna az előszoba fotelben és néztem volna ki a fejemből....

Korán ébredtünk-de éjszaka végig aludtak, köhögősek, orrfolyósak, de kis elevenek-, sok volt a tenni való;)

Befejeztük az ebédkészítést, és elindultunk.


1. állomásunk a Zagyva-cuki lett. Jó nagy buszos körrel érkeztünk.
Milán csokis mignont kért, Patriknak túró tortát vettem, hát persze, hogy a Milcsiét ette volna.
Így Ő is kapott egy csokisat is. Egyszerre ette a 2 tányérról.
nekem nem sokat hagyott!bezzeg Milán, a csokis mignon tetjét ette, a többit otthagyta.




Tele pocakkal a piacra mentünk.

Már Patrik álmos volt, így a hátamon jártuk az árusokat.
sorban álltunk tejért.Kb 6.-ként. "jaj, de aranyosak...stb!"a sor iszonyat lassan ahaldt, öreg, nyugis néni szolgál ki...egyszer csak hallom mögülünk: "nincs tej?"
na, akkor akartam szívbajt kapni. először. Jó, hogy 10perc sorban állás után megtudtuk.

mentünk a piaci félegyházi kenyereshez. Üres a bolt. 20perc múlva lesz kenyér.
Gondoltam addig elmegyünk beszerezzük a Daninak küldendőket, elsétáltunk a könyves boltba, bababoltba.
aztán visszakenyérért. olyan, de olyan sor állt....beálltunk-mert kedvenc dédinknek csak és kizárülag innen jó a kenyér.
újra:"jaj, de aranyosak...!"de most előbbre kerültünk, így megúsztuk negyed óra sorban állással. Milcsi annyira édesen türelmes volt, Patrik aludt-éppen itt ébredt a kiabálásra.
Kértem volna akenyeret, erre az eladó nem is tudom milyen hangnemben, hogy megmondtam, hogy csak félbarna lesz..és stb, hogy 500embert szolgált ki ma...sztem nem volt normális t eljesen.
azért mert holnap ünnep, ez még nem mentség az emberek szörnyű viselkedésére.

SZóval így értünk haza fél1re. Patrik felébredt fél órás szundi után, így aktívan részt vettek a betű tészta leves betűinek főzésében és kanalazásában, Patriknak sikerült moindenhová kanalazni...mosogatás, felmosás, mosás.
én nem tudom miből vannak ezek a paradicsompürék, hogy még az asztalterítőt(viaszkos) is befogják??!!

Patrik 2kor aludt el. nagyot aludt.

én elmentem 2edzést végig kiabálni náthásan, köhögősen, fájó torokkal.
A Fiúk apát nyúzták addig.


Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése