2012. szeptember 2., vasárnap

Molliztunk

 Nagyi pénteken délután hozta el Mollit. A Fiúk már nagyon várták. nem kezdődött könnyen, nehezen szoktak egymáshoz.
Szombaton reggel úszni ment Mollika, nagyi vitte, végre megnézhette milyen ügyes már a nagy vízben is.
Délelőtt SZolnok napja volt, én maradtam. Ők mentek. Jól érezték magukat, rengeteg látni való volt, és program.
Ültek kisvonaton, felmentek a tűzoltódaruval 4 emelet magasba, ültek repülőn és helikopteren is, lufit kaptak....
Délután a Nagyok Dédi látogatóba mentek.
A vasárnap nagyon nagyon jól telt, olyan szépen eljátszotta  3 lurkó. egyetértésben:)
nagyi káposzta salátát csinált, kaposzta kalapot kaptak-egész délelőtt  a buksijukon volt, míg el nem rágicsálták.
5kor Milcsivel vitték vissza. Milán vitte az iskolás zsákját, néha bánom már, hogy nem adtuk suliba, 1 hete  megpakolt táskával járkál, a suliról kérdezget, betűket írogat...


Én jól vagyok, sokkal jobban! elmúlt a szúrás, fent vagyok, játszunk,  pakolászok, takarítgatok, csak néha néha kell lepihennem.
A név alakul;) Úgyhogy lassan mehetnénk....

a festők is elvonultak, már csak a laminált padló hiányzik, és költözhetnek a Fiúk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése