2012. szeptember 26., szerda

ez is az is

Máté orrocskáját szívogatjuk,de  nem vészes. Ma is jól aludtunk.

PAtrikot ma vittem az ortopédiára(Kövesdihez magánrendelésre-rengetegen voltak), 3 perc alatt kifordította, befordította a lábacskáit...nem lát semmi rendelleneset, sajnos egy egyszerű nátha is okozhat ilyen sántítós tünetet, fél év múlva röntgent javasolt.
Patrik ügyes volt, én kicsit megnyugodtam.

Úszni mentek Apával.

Délelőtt buszoztunk, várost, OBIt jártuk Mátéval , 1re értünk haza. (érzem a hátam:(()
egy néni megnézte  a babát a buszmegállóban-védőnéni volt-, hogy" 2-3 hetes lehet, hol van a mai anyukáknál a 6 hét gyerekágy???"
igaza van, de más világot élünk.

Patrikért már bicajjal mentem ma:)))(jobb lesz a spinning, ott semmi nem ráz;))
a múlt héten fel tudtam venni a régi farmerjaimat, annyira jó érzés, közben sorra kérdezik meg, hogy mikor születik a baba-olyanok, akik láttak nagy hassal, nem tudom miért látják ott még. Nincs is!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése