2012. szeptember 18., kedd

Gyorsan telnek a napjaink.
Pénteken nem vittük Patrikot oviba, mert sántikált.
SZombaton szakadó esőre ébredtünk, közben Jászberényi Állatkertezés volt beígérve Volános nap keretében.10körül indult el a  2 nagy Fiú Apával-ott nem esett. Kb3 órán keresztül az állatkertet járták, aztán tramulinoztak, 4 után a Mamáék jöttek, akkor kezdődött a "harc" Pistivel.
Eredmény: Patrik vasárnap sántított egész nap. (én meg végig sírtam az egész napot)
Hétfőn maradt, nem vittük oviba. összerakták az asztalos bácsival a szekrényt, akkus fúrót is kapott, csavarozhatott is.
SOkat ültünk, rajzoltunk, meséltünk...elkezdtük újra a cataflamot.

Kedd: elvittük  oviba, mert ma reggel megint nem sántított. AZ a kétségbeesésem oka, hogy nem fájlalta vasárnap se, hétfőn se, ha kedve van ugrál, de húzza a jobb lábát. Mi lehet ez??? Ortopédiára jövő hét szerdán megyünk, vérvétel volt, sebész látta rtg-t csináltak....

Már kimozdulok, oviba megyek értük, vittem Őket. MA kétszer voltam úton. Jól vagyunk.


Máté a Fiúkkal ébred, 7 körül. 3-3,5 óránként eszik(kivéve este, mert akkor 8-10ig enne folyamatosan). Az ebéd utáni alvását a babkocsiban levegőn tölti. 4-6 körül van egy kicsit hosszabban ébren.
Este 8kor együtt fürdünk, amíg etetem Mátét, olvasom az esti mesét a nagyoknak
 22 órakor eszik még, aztán alvás, és fél2kor ébreszt:)))
A köldöke még mindig nem szép, olykor olykor kivérzik, pedig nem sír, főleg nem erőlködve. kezeljük folyamatosan.
Apa itthon volt apa napokon, sokat nem volt  a kezében Máté, mindig volt még szerelni, pakolni valónk.

nekem is mondják az idősebbek, most pihenjek, majd később jön ki a bátorságom:)))majd pihenek.

Milcsi továbbra is LEGOs, és mászós, mindenre fel. És rohangálnak körbe  a házban. Most az üvegfesték nagysláger, nem is gondoltam volna. Minden este készül egy kép.


3 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy végre olvashattam rólatok kicsit bővebben. Járjatok a végére Patrik lábfájásának, addig vigyétek, míg rá nem jönnek mi okozza. Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Szia Heni!
    Először is gratulálunk Nektek Máté érkezéséhez! Láttam egyik nap a képeit az oviban, már abban a csoportban voltak összevonva.
    Patrik lábfájása miatt írok: Egyik ismerősöméknél is sántikált a gyerkőc. Nála az volt a baj, hogy a megfázás az izületeire ment. Megfázás után mindig sántikált. Nyáron kivették a manduláját, azóta mintha elvágták volna. Ezen az úton elindultatok már esetleg?
    Puszi nektek: Andi

    VálaszTörlés