2011. szeptember 13., kedd

tegnap edzésre menet biciklivel autó ütött el(járdáról mentem járdára Sarló utcánál teljesen szabályosan. csak az autós elfelejtett az én irányomba nézni.Arrról jó,mehet.csak éppen az én irányomból nem volt jó:()
a bicikli és az autó közé szorult lábam( kicsit elfordult a kormányom, a biciklis ülés esett néhány darabra-de nem tört), borzasztóan megijedtem,hogy mi lett vele. nem tudtam ráállni, annyira fájt, de aztán éreztem,h nem tört, zúzódott abal lábszáram.
Félre álltunk, megijedt stb.
végül nem hívtam rendőrt, úgy éreztem rendben vagyok, és elmentem megtartani az edzést.

a lábam dagadt, lilult.éjszaka arra ébrdetem,m hogy a jobb csuklóm fáj.
Ma autóval mentem, írtam atáblára...végül este elmentem a sebészetre annyira fáj, kattogott. röntgenezték.

Pihentető gipszem van, törés nincs, hajszálrepedés lehet azt mondta az igen kedves doktorbácsi.

Csak hálát tudok adni,hogy ennyivel megúsztam.
azalatt az ezred másodperc alatt,amikor láttam hogy jön az autó, és már ott van, és hol áll meg és én hol leszek akkor....rémálom volt.
Szeret az Isten!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése