2011. szeptember 29., csütörtök

iskolapszichológus

Ma már nem tudtam lépcsőzni a térdem miatt, sétálni is alig, így du. ismét a sürgin voltam:(rám jár a rúd.
Közben egyre erősebb érzem, hogy "van Isten". valakivel összefutok, éppen neki mesélek, vagy Ő mesél...
ma pl. az iskolapszichológussal beszélgethettem(30hetes terhes,1 asztalon osztozunk, miért éppen velem?)
ma azt tanultam, hogy a gyerekeknek nem szabad minden nap tv-t nézni(még ha természetfilm, vagy édes kis mese, akkor sem), mert az hogy már atv előtt ül, az is elfojtott agresszió. elfojtja a mozgását. állandóan mesélni, mesélni, mesélni kell!

a másik hogy a közös étkezések a legfontosabbak!sosem szabad kihagyni aközös vacsorákat sem!

harmadik kimutatták,hogy azok a gyerekek,akik többségében szabadjátékot játszanak gyerkekkorban. felnőttként sokkal szorgalmasabbak lesznek.
semmi féle fejlesztésre nem szabad vinni a gyerkőcöt(gekko, angol stb)

lenne még, de elfáradt a kezem.

2 megjegyzés:

  1. A legutobbit nagyon sok nagy pszichologus mondja es mondja, hatha figyelnek rajuk a szulok, de sokan szerintem 'helikopter szulokke' valnak es a gyerekek 18 eves koraig folyamatos nyomjak oket, akik pont amikor el kezdenek dolgozni buknak majd ki teljesen es lesznek onertekelesi zavaraik. egy korabbi cikk errol angolul, ami szamomra tanulsagos volt, mar csak elolvasni is: http://www.cbc.ca/documentaries/doczone/2010/hyperparents/index.html

    VálaszTörlés
  2. http://www.cbc.ca/documentaries/doczone/2010/hyperparents/index.html

    VálaszTörlés