2011. szeptember 9., péntek

Barátnők

Milcsi tegnap mondta Nagyinak,hogy "tudod, nagyi, nekem kis barátnőm van. a Dodó."

nem játszanak együtt a templomkertben, de mindig keresik egymást, amikor párt kell választani, és egymás mellett ülnek.

Patrik új kis barátosnéja a Beatrix.
De ahogy mondja ezt a nevet 2és fél évesen(apa csak csudafixnek hívja,Patrik Bakhrisznak mondja ), meg kell enni!

Mi nem beszélünk itthon róla, nem "hecceljük",hogy barátnő így úgy...nem is tudjuk ő találta -e ki, vagy nagyobbak mondták neki, esetleg az ovónő.


Állandóan énekelnek, Patrik a bölcsiben tanultakat tanítja Milánnak. Most a Hej Jancsika, Jancsika , és a csíkos pizsamás zebra-ezt nem tudom megjegyezni-, a kedvenc.

Milcsiék:
"szívem palota, gyöngy az ajtaja, gyere Jézus vár a puha rózsa nyoszolya. Kicsi vagyok én majd megnövök én, én lesz a legjobb ember a föld kerekén"
ez a cifra palota dallamára-évnyitón énekelték.
persze már Patrikunk is tudja:)altatáskor is énekelnek:)folyamatosan....egyszer csak csend és szuszognak:)

Elkezdtük a Sportiskolás úszást. 2.alkalom. Apa viszi. Milcsit megdícsérték ma, az 50méteresben kezdtek, a technikáján kell javítani.De nagyon élvezi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése