2011. szeptember 1., csütörtök

Barát

MA én mentem Patrikért bölcsibe-mert úgy néz ki, a gondozó nénikkel apa fog találkozni, de heti 1szer én is szeretnék, a lényeg-nagyon megörült:"Te jöttél értem?"

AZt mondja, Ági,hogy elment Nórika óvódába, ma már nem találta Patrik a helyét. Ági után menne, beszélgetne, de Ő meg szoktatja az új jövevényt.
Kiderült,hogy Nóri volt az egyetlen a csoportban, akivel Patrik hosszan-párbeszédekben- eltudott beszélgetni. Egész nap folyamatosan együtt voltak és csevegtek.

Most értettem csak meg, milyen szörnyű lehet egy kiskölyöknek, ha nem érteik a saját kis nyelvét.
VAgy amikor éppen az a baj, hogy már túlságosan is beszélne, de nincs kispajtás, akihez.

állítólag lelkiproblémát okozhat neki, hogy elment a barát. remélem,hamar feltatlálja magát, új társat talál, vagy megy olyan kicsi az elkövetkezendő hetekben, aki Patrik szintjén beszél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése