2011. augusztus 8., hétfő

2.hét első napja a bölcsiben

kedvvel és hátizsákkal mentünk. Benne a párna, nyuszi és a cumi.
10-11ig köszöntem el, mintha postára mennék.
Aztán ott voltam, ahol Patrik, de mégsem Vele. Ebédnél is bent ültem, de nem közel hozzá. csak láttam, ahogy 3adjára is szedi a gondozó néni a zöldbabfőzeléket, és rakja a 3. adag töltött tojást...odaszóltam, hogy szerintem, elég lesz-mert az gondoltuk majd jót is tesz a bölcsis kaja Patrik kilóinak;)-mert lassan kidurran a gyerek...de az volt a válasz, ha jól esik, had egye.
és erre még leküldött 2 fél banánt.

ebéd után lefeküdt aludni, odakucorodtam mellé, fél óra alatt aludt el. 2kor sírva hozta kis gondozó néni. Azonnal indultunk haza.

Itthon mesélt Milánnak, játszottak, örültek egymásnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése