2011. augusztus 12., péntek

2.hét 5.nap

5.52kor ébredt Patrik:"mikor megyünk a bölcsikébe?apa visz?" és már indult volna.
én meg meg voltam ijedve, hogy milyen fáradt és nyűgös lesz délelőtt.

felöltöztünk, hátizsák, maci, párna és indulás a buszhoz hármasban. Mindkettőnk kezét fogta.idilli volt:)
a bölcsihez közeledve megint szaladt, egyenesen a kapuig.
Váltócipő csere, kézmosás, apának megmutattunk minden szükségeset. 2 cuppanós puszi apának, és mi ketten bementünka csoportszobába. a térdemre ült. aztán elment 2 plüss állatért, visszaült."mikor megyünk haza?"
na, akkor most köszönjön el anyuka-mondta a gondozó néni.(eredetileg 15percet maradtam volna).
megpusziltam, átvette ági és Patrik rázendített:"anyaaa, anyaaa..."
és hátra se néztem, ki a kapun, és ott álltam a kerítésen kívül és hallottam a segélykiáltásait. és akiben a legjobban megbízik OTT hagyta. és lassan hazaindultam Milánhoz.
nehéz napom volt, de próbáltam 100%osan Milánra figyelni. nagyot bicikliztünk, játszóztunk, kreatívkodtunk.
fél2re mentem vissza.

a másik gondozó néni jött, hogy Patrik most ébredt, de nem hozza még ki, csendben nézelődik, addig elmondja, hogy Ági mit üzen(A4es lapra leírva minden)
kb 10percet sírt erőteljesen
odaült az asztalhoz, de nem reggelizett.Inkább lefeküdt a matracára, nem aludt el.
odamentek hozzá a többiek és Ági a reggeliztetés után, énekeltek, meséltek, beszélgetett, jó kedvű lett.9kor már az udvarra szaladt ki a többiekkel.
napközben már nem sírt.
ügyesen ebédelt-2tányér sóska, rántott hal, fél banán, egyedül ment aludni-nem feküdt mellé Ági, pár perc alatt elaludt.

Egy picit megnyugodtam ezeket hallva.
Visszament Mónika miután elmondott mindent, újra jön:"Patrik visszaaludt.megnézem?"
Édesen aludt .
leültem olvasni.
végül 2 óra után nyílt az ajtó:Patrik kezében a párnájával és Pepítóval sétált ki.

nagyon sokat tanultam a 2 hét alatt: de főként türelmet és a gyermeki szépséget!Hogy még annál is szebb, mint amit naponta látok és megélek. hogy akarjak még többet belőle!mert Anyának lenni még a küzdelmes pillanatokban is nagyon nagyon szép!
és ilyen szerencsés az aki a nap 24 órájában ezt megélheti , aki kisgyermekek között lehet!

Patrik nagyon ügyesen vette az akadályokat. Szívesen emlegeti a bölcsit, szívesen beszél róla, és örömmel megy!
nagyon nagy segítség, hogy ennyire kedves és szeretettel teli gondozó nénijeink vannak. Anukák helyett anyukák!én álmomban se gondoltam volna, hogy egy bölcsödében ilyen odaadással gondozzák a gyermekeket.
nem csak Patrikot segítették át ezen a nehéz 2 héten, hanem engem is. Nélkülük közel sem lennénk ennyire jól;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése